کد خبر 1277712
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
احتمال بازگشت «میلیچ» به استقلال وجود دارد

با وجود گذشت چند ماه از جدایی هرویه میلیچ مدافع کُروات از استقلال، احتمال بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان وجود دارد.

به گزارش مشرق، هرویه میلیچ یکی از دو بازیکن خارجی تیم استقلال که فصل گذشته و پیش از اتمام فصل از این تیم جدا شد، ممکن است به جمع آبی پوشان بازگردد.

میلیچ در حالی از استقلال جدا شد که مطالبات نسبتاً زیادی داشت و می‌تواند بابت این مطالبات و سود تاخیر، مقدار قابل توجهی از این تیم بگیرد. آبی پوشان به جز میلیچ محمد نادری را هم در پست دفاع چپ از دست داده‌اند و در حالی ابوالفضل جلالی را به خدمت گرفته‌اند که گفته می‌شود وی به دلیل مصدومیت هفته‌های ابتدایی فصل را از دست خواهد داد.

در صورت تمایل کادر فنی استقلال به جذب میلیچ، تیم مدیریتی جدید باشگاه مانعی برای جذب او ندارد و این احتمال وجود دارد تا بار دیگر هرویه میلیچ که طی دو فصل حضورش در استقلال خاطرات خوبی از خود به جای گذاشت، بار دیگر به این تیم بازگردد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    فقط پرسپولیس که مشکل داره نمیتونه بازیکن خارجی جذب کنه مشکل هم اینه که آبروی فوتبال ایران تو آسیاست.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      حالا خارجیاتون کیا هستن. رادوشوویچ و اوساگونا
  • شروین IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    عالیه
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    میلیچ از جمله معدود بازیکنان خارجی خوبیه که تو تاریخ فوتبال ما وارد کشور ما شد آنهم با پادرمیانی استرا , میلیچ از استقلال بخاطر ضعف فنی نرفت بخاطر این رفت که علیه مددی مصاحبه کرده بود درواقع مددی می خواست هر کسی علیهش مصاحبه کرده را از باشگاه خارج کند تهش برسد به فرهاد که تو قدم آخر با هوش طرفداران کم آورد اگر برگرده حتی هر بازی 50 60 دقیقه هم بازی کنه تجریه و جنس ضربه زدنش به توپ کمک بزرگی برای استقلال می شه ضمنا این جور بازیکنان برای بازیکنان جوان پست خود یک مربی هم حساب می شن تو تمرینات قشنگ می تونن سطح بازیکنان جوان هم پست خود را بالا بکشن عرب ها همین جوری سطح بازیکنان بومی خود را ارتقا دادند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس