انتقاد صهیونیست‌ها از محتوای پوچ و بی‌معنای سخنرانی بنت در سازمان ملل

احزاب و گروه‌های سیاسی در فلسطین اشغالی از سخنرانی روز گذشته نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند و آن را پوچ و بی ارزش خواندند.

به گزارش مشرق، حزب لیکود با انتقاد از سخنرانی بنت در سازمان ملل متحد، سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اینگونه توصیف کرد: یک سخنرانی پوچ در سالنی خالی که به جای استفاده از تریبون مهم بین المللی فقط کلمات را هدر داد.

حزب لیکود همچنین در خصوص صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد: سخنان بنت درباره ایران نیز پوچ و توخالی است.

بتسلئیل اسموتریچ، رییس حزب «صهیونیسم دینی» در واکنش به سخنرانی بنت گفت: سخنرانی بی محتوا، بی ارزش و بی فایده.

لیست مشترک عربی که شامل احزاب با اکثریت عرب است نیز از بنت به خاطر اینکه صحبتی از فلسطینیان در سخنرانی خود نکرد، انتقاد کردند.

توما سلیمان از لیست مشترک عربی گفت: پنهان کردن اشغالگری و موجودیت ملت فلسطین، ادعای برتری اخلاقی اسرائیل و تحریک جنگ علیه ایران، اینها اصولی هستند که هم دولت دست راستی نتانیاهو و هم دولت بنت به آن توجه داشتند.

حزب میرتس که شریک در کابینه ائتلاف نفتالی بنت است نیز از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که فلسطینیان را نادیده گرفت، به شدت انتقاد کرد و تأکید کرد که برای پیش برد راه حل دو کشوری در داخل کابینه و خارج آن اقدام خواهند کرد.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل لفاظی ها و اتهامات این رژیم علیه برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

اتهام زدن به ایران در حالی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تکرار می شود که این رژیم دستکم ۲۰۰ بمب هسته ای در اختیار دارد و تاکنون اجازه بازرسی از مراکز اتمی خود را به بازرسان سازمان بین المللی انرژی اتمی نداده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس