حمله شدیداللحن نتانیاهو به کابینه اسرائیل: کابینه بنت در مقابل ایرانی‌ها ترسو است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با حمله شدیداللحن به کابینه خلفش نفتالی بنت او را خرگوشی تسلیم شده در مقابل شیرهای ایرانی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، نتانیاهو که در نشست فراکسیون حزب لیکود در کنست سخنرانی می‌کرد، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۴ در وین، نفتالی بنت را متهم کرد در مقابل اراده و خواست آمریکا سر تعظیم فرود آورده است.

او در بخشی از این سخنرانی خود خواهان تکرار رفتارش در سخنرانی در کنگره و درگیری با دولت باراک اوباما توسط نفتالی بنت شد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود گفت: ایرانی‌ها همچون شیر در حال جنگ هستند در حالی که بنت، لاپید و گانتس همانند خرگوش تسلیم شده اند، این یک واقعیت ناراحت کننده اما شفاف است، کابینه فعلی در مقابل ایران تسلیم می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    حالا خود نیاهیتو در مقابل ایران مثل چی بود بیشتز شبیه موش بود تا شیر حداقل بنت خرگوش است نه موش
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است و بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.
  • DE ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    گفتند تعریف واقعی روباید از دشمن شنید! حالا که اینجوره نتانیاهوی بدبخت دق کن بمیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس