کد خبر 1278204
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
سیمئونه: اعتراف می‌کنم میلان تا قبل از ۱۰ نفره‌ شدن بهتر از اتلتیکومادرید بود

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اعتراف کرد که ۱۰ نفره شدن میلان در دقایق ابتدایی مسابقه کار مردان او را برای بازگشت به بازی آسان کرده است.

به گزارش مشرق، دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از پیروزی ۲ بر یک شاگردانش در خانه میلان در شبی که روسونری از دقیقه ۲۹ با اخراج فرانک کسیه ۱۰ نفره شد و پیروزی یک گله‌اش را با دریافت دو گل در دقایق ۸۴ و ۷+۹۰ از دست داد، گفت: بگذارید از ابتدا شروع کنم. میلان از ما بهتر بود، فوتبالی خیلی سریع و پویا ارائه کرد که ما در بازی قبلی‌شان مقابل لیورپول هم دیده بودیم. طبیعتاً بعد از کارت قرمز، آنها کم‌کم شروع به فضا دادن به ما کردند و ما هم کم‌کم بر بازی مسلط شدیم، بازی که حتی شروعش نکرده بودیم. بعد از استراحت بین دو نیمه، با انگیزه‌ بیشتری به میدان رفتیم و سعی کردیم خط دفاعی منظم حریف را بشکنیم چون واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین تیم طارمی در شب گلزنی «مسی»/ «رئال» به تیم مرموز باخت!

سیمئونه در ادامه به این سؤال که آیا تصمیمات داور ازجمله اخراج کسیه و اعلام پنالتی به سود اتلتیکومادرید در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، بازی را تحت الشعاع قرار داد، پاسخ داد. او که خودش هم به نظر می‌رسید که از برخی تصمیمات داور ناراضی است گفت: من اعتراف می‌کنم که میلان وقتی ۱۱ نفره بود بهتر از ما بازی می‌کرد و در این هم هیچ بحثی نیست. ما اما در نیمه دوم هر کاری که برای بردن بازی لازم بود انجام دادیم. من به بازیکنانم ایمان دارم. می‌دانم که تیم خوبی در اختیار دارم البته این تیم هنوز به ثبات لازم نرسیده است. تلاش کردم که به همه بازیکنانم فرصت بازی بدهم و فرمولی که تیم ما را به بهترین شرایط ممکن می‌رساند را پیدا کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس