کد خبر 1279514
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
شناسایی ۸۰۵ ماینر طی دو روز گذشته

شرکت بورس تهران طی اطلاعیه‌ای در خصوص حواشی و اخبار منتشر شده پیرامون ماینرها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۱۰ مهر ماه ساعت شرکت بورس تهران طی اطلاعیه‌ای در سایت کدال به شفاف سازی در خصوص حواشی اخبار اخیر پیرامون دستگاه های استخراج رمز ارز پرداخت.

موارد و دلایل مطرح شده در این اطلاعیه از سوی شرکت بورس تهران به قرار زیر است:

۱- در هیئت مدیره وقت و هیئت مدیره حاضر هیچ گونه دستورجلسه یا مصوبه‌ای مبنی بر فعالیت در حوزه رمزارزها اعم از استخراج یا معاملات وجود نداشته است.

۲- تجهیزات خریداری شده بر اساس مصوبات کمیته ساختمان تحت عنوان "سرورهای پردازشگر مورد نیاز مرکز داده" بوده است که کاربرد چندگانه تجهیزات مذکور موجبات سوء استفاده از این ابهام و در نهایت قصور یا تقصیر مجریان را فراهم کرده که مراتب رسیدگی انضباطی به موضوع توسط هیئت مدیره و نهاد ناظر در دست پیگیری است.

۳- یادداشت‌های همراه صورت‌های مالی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی موید آن است که اتفاق صورت گرفته بسیار محدود بوده و مطلقا مصداق "ضرر و زیان سهامداران" نیست.

۴- فعالیت صورت گرفته هیچ گونه خللی در روند عادی فعالیت و انجام وظایف بورس اوراق بهادار تهران و نیز روال عادی معاملات ایجاد نکرده است.

۵- هیئت مدیره در حال بررسی ابعاد اتفاق به وقوع پیوسته از زوایای فنی و مالی است که با شفاف‌تر شدن موضوع، موارد متعاقباً به اطلاع کلیه سهامداران و ذی نفعان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ئ IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام بنظرمن باید سود این ماینرها را باید بدن به مالباختگان بورس یه عده واقع زندگی و جونشون را روی بورس گذاشتن پرتفوی افراد را بررسی کنند و پولشون را بدن
  • سعید IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 0
    آقایان و حضرات محترم سازمان بورس، وقتی ساختمان شیشه ای را با روکشی از عینک های آفتابی مات می کنید، نتیجه اش همینه که ساختمان شما شده باند فساد. به یقین این کار یک نفر و چند نفر نیست بلکه یک شبکه مافیایی در درون آن ساختمان شیشه ای است. از سرورمان جناب آقای محسنی اژه ای خواهش داریم شخصا به این پرونده ورود و رسیدگی بفرمایند چون این پرونده از چند جهت باید رسیدگی شود و بسیار پیچیده است. همچنین مافیاهای دیگری در خصوص سهامداران، حقوقی ها، شرکت های بورسی و ... وجود دارد که اینگونه سهامدارن براحتی دستخوش مافیای قدرت مالی قرار می گیرند و متضرر می شوند. خواهشا رسیدگی.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    خدایا ما رو ببخش که دوباره در مورد مسئولین بی گناه و پاکدست نظام اسلامی اشتباه کردیم! اینا سرور بودن برای امور مردم!!!
  • محمود IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 0
    آقا من به شخصه از همه حضرات در سازمان مخوف بورس تهران معذرت میخوام که این کار لو رفته و نشده بقیه کار و برید ... واقعا مردم از این همه مظلومیت شماها خون به جگر شدن
  • علی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    فکر کنم فقط در توالت خواجه حافظ شیرازی تخلف صورت نمیگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس