کد خبر 1280084
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
افشار

این کارگردان درباره ی مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه «حضرت معصومه(س)» به طول بیانجامد.

به گزارش مشرق، جواد افشار که ساخت سریال «گاندو ۲» آخرین پروژه او محسوب می شود، از پیشنهاد ساخت چند سریال و همچنین انجام پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» تا یک سال آینده خبر داد.

این کارگردان در گفت و گویی با ایسنا درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: در حال حاضر پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» را در دست داریم و امیدواریم بتوانیم با قوت پیش برویم.

او با اشاره به اینکه مجموعه «حضرت معصومه(س)» در زمره سریال های الف ویژه سازمان صدا و سیما قرار می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر سه سریال الف ویژه «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» و «حضرت معصومه(س)» در حال تولید است. آقای علی عسکری هم برای ساخت پروژه «حضرت معصومه(س)» زحمات بسیاری کشیدند و قطعا آقای جبلی هم علاقه زیادی به ائمه دارند و امیدواریم کار خوب و فاخری به عنوان معرفی نامه حضرت معصومه (س) ارائه دهیم.

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

این کارگردان درباره ی مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه «حضرت معصومه(س)» به طول بیانجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت و ساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره داریم و از سویی تعداد زیادی بازیگر نیاز داریم و کم کم شروع به دعوت برای همکاری باید بکنیم تا سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.

افشار درباره ی شخصت محوری داستان نیز توضیح داد: شخصیت محوری قصه «حضرت معصومه(س)» است؛ منتهی بحث بر سر این است که حالا تمهیدات ما چگونه است که صورت و سیمای ایشان نشان داده نشود به همین منظور دنبال راه حل هایی هستیم که این موضوع را به شکل خوب و درخوری مدیریت کنیم.

کارگردان «گاندو» در پایان درباره ی پیشنهادهای جدید به وی در حوزه سریال سازی به ایسنا گفت: صحبت هایی هست و دو ـ سه کار از سوی دوستان پیشنهاد شده است که اگر لطمه ای به ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» نزند، خواهم پذیرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 9
    خخخخخ. داره گاندو سه رو میسازه
    • سهیلا حسینی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      2 1
      بعنوان یک هموطن از شما که فرزند شهر قم هستی توقع دارم سریالی فاخر و جذاب و زیبا از شخصیت کریمه اهلبیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) با داستان قوی بسازی(بهتر از گاندو ۱و۲) که تمام مردم و دختران ایران و جهان را مجذوب خودش نماید.
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      6 0
      داره اقا رئیسی رو گول میزنه گاندو 4 بسازه
  • تندیس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    سوال کرده اند کارگردان گاندو دنبال چه کاریست ؟ مرد حسابی یادت رفته چطور آرپی جی خورد تو پهلوی ماشین ؟ خب دوا و درمان سرنشینان خودرو ومخصوصا محمد کارکتر اصلی سریال دوندگی نداره ؟ وقت گذاشتن نمیخواد ؟ حالا صافکاری و رنگ و بتونه ماشین هم بمونه !
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    6 0
    آيا گاندو ۳ساخته می شود گاندو۲ ناتمام موند
  • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    7 1
    اب دستتهبزار زمین برو گاندو سه. فکرکردن ندار. خود حضرت معصومه هم راضیه
  • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    5 1
    والا خود حضرت معصومه هم راضی نیست خدا رو هم خوش نمیاد ی ملتو منتظر گاندو ۳ بزاری اول اونو کامل کن بعد برو هرکاری ک دوستداری بکن
  • رضا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    علی یارتان/خداوند نگهدارتان.برای دیدن فیلم‌های تاریخی لحظه شماری میکنیم.
  • سعید IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    پس ساختن و ادامه‌ سریال گاندو در حد حرف بوده و بازهم رفتیم سره کار.۶۷۲۳

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس