کد خبر 1280135
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ نیروی زمینی ارتش

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با تأکید براینکه نیروی زمینی ارتش ۲۴ مرکز واکسیناسیون در سطح کشور ایجاد کرده است، از افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به ورود ارتش به ویژه نیروی زمینی در بحث واکسیناسیون، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۸ بیمارستان ثابت در ۲۵ استان است که ظرفیت آن‌ها را در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

سردار ذوالقدر: در دنیای سرقت ماسک، اتباع خارجی در ایران واکسن دریافت می‌کنند

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش اقدام به احداث ایستگاه‌های غربال‌گری و شرکت در طرح شهید سردار سلیمانی کرده است و کماکان در این زمینه مشغول انجام وظیفه است، ارتش با برپایی بیمارستان‌های صحرایی بنا به نیاز در شهرهای مختلف در مقاطع گوناگون، به روند درمان و مقابله با بیماری کرونا کمک کرده است.

امیر مؤذنی: بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ نیروی زمینی ارتش افتتاح می‌شود

مؤذنی با تأکید براینکه نیروی زمینی ارتش ۲۴ مرکز واکسیناسیون در سطح کشور ایجاد کرده است، از افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ نیروی زمینی در محله پاسداران شهرستان شمیرانات تهران خبر داد و اضافه کرد: هدف رضایت‌مندی مردم است.

امیر مؤذنی: بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ نیروی زمینی ارتش افتتاح می‌شود

خدمات رسانی ۵۰۰ نفر از کادر درمان نزاجا در مراکز واکسیناسیون این نیرو 
رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: هم اکنون ۵۰۰ نفر از کادر درمان نزاجا در مراکز واکسیناسیون این نیرو در کشور فعالیت دارند و خدمات‌رسانی به مردم عزیز ارائه می‌دهند.

امیر مؤذنی: بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ نیروی زمینی ارتش افتتاح می‌شود

مؤذنی اظهار داشت: امیدواریم تمام اقداماتی که نیروی زمینی ارتش انجام می‌دهد مورد رضایت خداوند و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و نشانه بارز شعار ارتش فدای ملت باشد. همان‌طور که رهبری فرمودند؛ ارتش به خوبی نشان داده است أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ است و امیدواریم که بتوانیم این شعار و این آیه شریفه را به منصه ظهور برسانیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس