پانزدهمین مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه افتتاح شد/ تزریق روزانه ۱۵ هزار دور واکسن

پانزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با ظرفیت تزریق روزانه ۱۵ هزار دوز واکسن افتتاح شد.

به گزارش مشرق، پانزدهمین مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه صبح آموز در شهرک شهید محلاتی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

سربازان مناطق مرزی دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

سردار «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح این مرکز ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه نیروی زمینی سپاه همه ظرفیت‌ها را برای واکسیناسیون، بسیج کرده است و از ۲۰ مرداد که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بسیج امکانات فرمانی را صادر کردند، مجدداً حرکتی جهادی و انقلابی را در تهران و در سایر استان‌ها شروع کردیم.

وی ادامه داد: لذا این مرکزی که امروز در شهرک شهید محلاتی افتتاح کردیم، پانزدهمین مرکز جامع واکسیناسیون است که در تابعیت نیروی زمینی سپاه در کل کشور راه‌اندازی می‌شود.

سردار اخوان افزود: هم‌اکنون ۱۵ هزار دُز واکسن را در روز تزریق می‌کنیم که این عدد تا هفته آینده به ۳۰ هزار دُز خواهد رسید و این قابلیت را داریم که این مراکز را هم تا ۱۰ مرکز در تهران توسعه دهیم که توانمندی خیلی خوبی است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم این حرکت خیلی خوب را در تهران و استان‌ها توسعه دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    باید یک هزینه و مکان خوب کنار بزارن یک مرکز تحقیق و تولید بزرگ و مجهز واکس درست کنن که در نوع خودش یکی از بهترین ها باشه و اینطوری نباشه که هر نهادی جدا جدا هزینه کنه و بره دنبال پیدا کردن واکسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس