سردار حسن‌زاده: بسیج از هر لحظه‌ای برای خدمت به مردم استفاده می‌کند/ ادامه‌ توزیع بسته‌های معیشتی در پایتخت

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ در مراسم معارفه مسئول جدید سازمان بسیج شهرداری گفت: در ماه رمضان توزیع بسته‌های معیشتی ادامه دار خواهد بود.

به گزارش مشرق، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران بزرگ با حضور سردار سرتیپ حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان سپاه و سازمان‌های اقشار و متخصصین سپاه و جمعی از بسیجیان عصر امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی شهداء برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مجتبی سالک تقدیر و هادی سهامی به عناون فرمانده جدید سازمان بسیج شهرداری تهران بزرگ معرفی شد.

سردار سرتیپ حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: نظام سلطه و استکبار روز به روز ضعیف‌تر میشود و توانایی تصمیم گیری برای برجام ندارند و آن روزی که لقب ابرقدرتی به خود می‌دادند گذشته است.

وی گفت: امروز اراده انقلاب اسلامی حاکم است و نتیجه و برآیند آن که به نفع نظام اسلامی و جبهه مقاومت است و به نقطه‌ای رسیدیم که تحریم کننده بیش از تحریم شوند زیان میبیند که این به برکت ایستادگی و رشادت مردم و مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و تدابیر مقام معظم رهبری و دولت اسلامی است.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: تهران بزرگ نیز جامعه‌ای است که باید مولفه‌های جامعه اسلامی را برای رسیدن به جامعه اسلامی بزرگ متبلور کرد و مردم تهران منتظرند طعم شیرین عملکرد مثبت و اثرگذار نگاه و مدیریت انقلابی را تجربه کند و کامشان از اقدامات مدیریت جهادی و انقلابی شیرین شود و این امر با هم افزایی و استفاده از تجربیات گذشته رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: همه مسوولان و فرماندهان معتقدند هرآنچه بتوانیم در تهران رقم بزنیم الگویی برای کشور می‌شود و این اتفاق انجام شدنی است و بسیج در این زمینه رسالت دارد.

سردار سرتیپ حسن‌زاده بیان کرد: بسیج اقشار ‌که در همه ادارات، شهرداری، کارخانجات، وزارتخانه‌ها و لایه‌های مختلف اجتماعی حضور فعال دارد و بیش از ۲ هزار رده از پایگاه به بالا در تهران وجود داشته و مهمترین رسالت بسیج کمک به تحقق جامعه و دولت اسلامی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه بسیج از هر لحظه‌ای برای خدمت به مردم استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج و گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و بحران‌ها پیش قدم است و در ایام کرونا فعالیت گسترده‌ای انجام داد که با توجه به حجم بالای کار وقت گفتن آنها نیست.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در شب عید در ادامه کمک‌های مومنانه توسط بسیج شهرداری، گفت: در ماه رمضان نیز به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام همین مقدار بسته‌ معیشتی میان نیروهای خدمات شهری توزیع خواهد شد و توزیع بسته‌های معیشتی ادامه دار خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از اثرگذاری کاروان نور بیان کرد: در ادامه گام دوم انقلاب اسلامی برخی سنگرها جا به جا خواهد شد.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: هادی سهامی، فردی علمی، نظریه‌پرداز، بسیجی، جهادی، مجاهد، انقلابی و مدافع حرم بوده و در دانشگاه امام صادق علیه السلام تحصیل کرده و فعالیت‌های پژوهشی انجام داده و این تجربیات ارزشمند است.

وی بیان کرد: انتظار داریم مسوول جدید تمام مولفه‌های بسیج شهرداری که به نقطه مطلوب رسیده را حفظ کرده و با دریافت تدابیر بسیج و سپاه حضرت رسول، شهردار و شورای اسلامی تهران، استحکام و تقویت هرچه بیشتر درونی سازمان بسیج شهرداری را به بهترین وجه ارتقا دهد و به مسوولان شهرداری تهران کمک کند که در ایجاد دولت اسلامی مولفه‌ها را تقویت کنند و تمام ظرفیت‌های بسیج را برای رسیدن به شهرداری اسلامی استفاده کنند تا مردم از شهرداری احساس نشاط معنوی و مادی کنند و در امورات و ادارات دیگر فسادی نباشد.

سردار حسن‌زاده با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود مسوول جدید حلقه وصل خوبی میان شهرداری، شورای شهر و بسیج باشد افزود: تفکر پشت میز نشینی، تفکر بسیجی نیست و باید از هر لحظه برای خدمت به مردم و اسلام استفاده کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    بسیج باید پرچم دار شعار سال باشه.بسیج باید با دانش پیشتاز،در جامعه بدرخشه.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن بر یک چنین توافق کردنی شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس