کد خبر 1280189
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰
سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

به تازگی تحویل نمونه توربو سانگ یانگ تیوولی به حواله داران این کراس اوور کره ای آغاز شده است و در حال حاضر این تیپ با نام « فایتر » در بازار آزاد خرید و فروش می شود.

به گزارش مشرق، سانگ یانگ تیوولی توربو که با تیپ فایتر به بازار ایران آمده است، دارای طرح رینگ جدید و نشان توربو بر روی درِ سمت شاگرد بوده و تحویل آن به حواله داران شروع شده است. دارندگان این خودرو که قصد فروش آن را دارند، قیمتی در بازه یک میلیارد و ۲۵۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را برای تیوولی توربو فایتر در نظر گرفته اند. البته هنوز خرید و فروش رسمی برای این کراس اوور کره ای جدید در بازار ثبت نشده و مشخص نیست که در نهایت، تیوولی توربو با چه قیمتی توسط خریداران پذیرفته می شود.

مشخصات فنی و امکانات تیوولی توربو فایتر
سانگ یانگ تیوولی جدید به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر با پاشش سوخت مستقیم ۱۶۱ تا ۱۶۳ اسب بخار مجهز است و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلوی تیوولی توربو منتقل می شود. این کراس اوور جمع و جور کره ای که با مدل ۱۴۰۰ و در مدل فیس لیفت وارد بازار ایران شده است امکاناتی مانند ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، سنسور نور و باران، کروز کنترل، تریم داخلی چرم، گرمکن صندلی های جلو، استارت دکمه ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، آینه های تاشو برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه و… مجهز است.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد +عکس

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد +عکس

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد +عکس

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد +عکس

منبع: اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 0
    این شدکت تو ایران فقط یه عده دزد حرامخوار هستند این ها هنوز تعهدات سال ۹۶درو تحویل ندادند تازه با وقاهت میگن نمیدیم. سیستم قضایی هم که کاری نمیتونه انجام بده
  • شهریار FI ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 0
    همه این موارد رو خودرو قبلی داشت
    • محمد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 4
      163 اسب بخار خیلی زیاد نیست واسه خودرویی که یک میلیاردو ۴۰۰ تومن قیمت داشته باشه،خب خودرو های پر قدرت تر و پر اپشن تر در این بازه قیمتی پیدا میشه و در همین وسط این خودرو چینی هست و اگر بخوایم خوب به این بحث بپردازیم میشه گفت که پولمون رو خرج ماشینی کردیم ک از لحاظ اپشنی خیلی پایین تر از هم قیمتی ها و از لحاظ قدرت هم متوسط و شاید فروش دلال ها و نمایشگاه دار ها و مخصوصا احتکار کننده ها این قیمت نجومی روی این خودروی چینی زده شده که واقعا جای تاسف داره، با این قیمت خودرو های کره ای با کیفیتی میشه خرید مانند اپتیما و اسپرتیج و همچنین سورنتو، شاید تنها مزیت این خودرو نسبت به این خودروها صفر بودنش باشه که اونم زیاد امیدی بهش نیست... درکل من خرید این خودرو رو پیشنهاد نمیدم، قطعا گذینه های بهتری وجود داره انقدر زیادن که نمیتونم بگم، از سانتافه بگیرید، تا سوناتا و ازرا تا بی ام و سری ۶ و ... شاید این قیمت بخاطر توربو باشه که اونم پ چیزی نمیرزه( داخل ایران)
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    نمایندگی این شرکت در ایران دزدی بیش نیست
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    نوچ نمیارزه نمیخریم
  • کاویانی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام.محمد جان اول خوب مطالعه کن حداقل شرکت سازنده این خودرو را بشناس بعد بیا نظر بده شرکت سازنده این خودرو سانگ یانگ کره جنوبیه که غیر از تیوولی سازنده اکتیون. کوراندو. رکستون. و چندین نمونه دیگه است که تا دو و نیم میلیارد قیمت میخوره و جز به صرفه ترین خودروهای حال بازاره و بازار اروپا رو تسخیر کرده. اینو چینی معرفی میکنیم و با چین مقایسه میکنید.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 0
    چینی هست یا کره‌ای؟
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    ماشین خوبی هست پرشتاب
  • حسین IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    والا از سال نود و شش با پول پیش ۶۰میلیون ثبت نام کردیم نه پولمو داد نه ماشین بعد چهار سال شکایت کردیم فعلا نتیجش معلوم نیست شرکت میگه به روز تحویل می‌دهیم یه ملیارد باید پول بدی ماشین بگیری پولی که از ما گرفته شده بعد چهار سال صد ملیون شده همشون با دولت دستشون توی یه کسایی دزدای بیشرف فقط خدا جوابشونو بده مخصوصا این رامک خودروی حروم قلمرو
  • عنایت IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    عرض سلام و ادب آقا گول این شرکت بی مسیولیت و حرامخور رو نخورید بنده سال نود وشش با دلار ۳۲۰۰تومانی ۶۰میلیون پول بی زبون رو دادم بعد از چهار سال با وقاحت تمام زنگ زدن یه میلیارد بده ماشین تحویل بگیر. و متاسفانه هیچ مرجع دادرسی نیست. نفرین بر دامک خودرو
  • علی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    من سال ۹۶ پنجاه میلیون دادم وهنوز چیزی دستمو نگرفته تازه تماس گرفته میگه یک میلیارد دیگه بده تا شاید دو ماه دیگه ماشین تحویل بشه با پول ملت بدبخت صاحب مال وثروت شدن حالا هم میگن دادگاه بنفع شرکت رامک رائ داده کسی راست ودروغش رو هم نمیدونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس