کد خبر 1280624
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
اتومبیل

در این گزارش پنج خودروی فوق العاده که دارای صندلی‌ های هوشمند و پیشرفته هستند، معرفی شده اند.

به گزارش مشرق، صندلی‌ها اساس راحتی در رانندگی اتومبیل‌ها، به ویژه خودروهای لوکس هستند و در همین زمینه براساس گزارش بلومبرگ می‌توان به معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی که صندلی‌های جالبی دارند از جمله مرسدس، رولزرویس، لامبورگینی، کونیگزگ و ولوو اشاره کرد.

برندهای مطرح دنیای خودرو با استفاده از آخرین فناوری‌ها، به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند و یکی از ابزارهای مهم هر ماشین برای راننده و سرنشینان دیگر صندلی خودرو است که شرکت‌های بزرگ سعی بر توسعه و تجهیز آن‌ها دارند. در ادامه به معرفی پنج خودرو با صندلی فوق العاده می‌پردازیم.

۱ - مرسدس بنز S۵۸۰

سری مکانیکی صندلی‌های جدید این خودرو که ۱۱۶ هزار دلار قیمت دارد، نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت بیشتری داشته است و امکان تماس بهتر با ۱۰ برنامه ماساژ و اولین کیسه هوای صندلی عقب تولید شده در جهان را فراهم می‌کند.

خودروهایی با صندلی‌های منحصر به فرد +عکس

چرم لحاف دار به کار رفته در مدل S جدید مانند یک کیف دستی درجه یک نرم و ظریف است.

۲ - رولزرویس فانتوم تمپوس ۲۰۲۲

در راستای هر درب، چراغ‌های فیبر نوری قرار دارد که از سوراخ‌های کوچک بیرون می‌آیند تا الگوهای چرخان و چرخشی را ایجاد کنند که مکمل سقف نمادین رولزرویس است.

خودروهایی با صندلی‌های منحصر به فرد +عکس

نور در فاصله بین دو محور و پشتی صندلی‌ها نیز وجود دارد و هر چهار صندلی آن دارای گزینه ماساژ هستند. قیمت این اتومبیل جذاب ۵۰۰ هزار دلار است.

۳ - لامبورگینی آونتادور SVJ

صندلی‌ها با الهام از هواپیماهای جنگنده طراحی شده اند تا راننده را در هنگام مسابقات و پیچ‌های خطرناک در محل خود حفظ کند. قیمت این خودروی لوکس ۵۱۷ هزار دلار است.

خودروهایی با صندلی‌های منحصر به فرد +عکس

خطوط روی صندلی شانه‌ها را در آغوش گرفته و راننده را بی حرکت و هوشیار نگه می‌دارد بدون اینکه مانع حرکت سر، آرنج و بازوها شود. صندلی‌ها از جنس آلکانترا و جیر هستند و با کمربندهای مسابقه‌ای پنج نقطه‌ای سازگار هستند.

۴ - خودروی ۲۰۲۱ Koenigsegg Jimera

یک سوپراسپرت برقی با قیمت ۱.۷ میلیون دلار که صندلی‌های عقب آن کمی بالاتر از جلو قرار گرفته اند تا خطوط دید روشن و حداکثر فضا را تضمین کنند.

خودروهایی با صندلی‌های منحصر به فرد +عکس

قسمت جلویی از لحاظ برقی در ۴ جهت قابل تنظیم است و فضای کافی برای قرار دادن راحت چهار بزرگسال و همچنین چمدان دستی در آن وجود دارد.

جنس صندلی‌ها از فوم است تا بتواند در تمام طول مسیر پشتیبانی مطلوبی از ستون فقرات انجام دهد.

دمای داخل را کنترل می‌کنند و همچنین دارای صفحه نمایش، شارژرهای بی سیم و چهار چراغ مطالعه هستند.

۵ - ولوو XC۹۰

به لطف قاب‌های فولادی با کیفیت بالا، هر صندلی می‌تواند نیروهای عمودی وارد شده به مسافران را تا یک سوم کاهش دهد.

خودروهایی با صندلی‌های منحصر به فرد +عکس

ردیف دوم و سوم دارای پرده‌های بادی، کیسه هوا سمت راننده و گزینه انتخاب ۱۰ برنامه ماساژ هستند. قیمت این خودرو از ۴۹ هزار دلار شروع می‌شود.

ولوو مدت هاست به عنوان پیشرو در استفاده از فناوری‌های پایدار و غیر چرمی با ترکیب پشم و پلی استر بازیافت شده شناخته می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 1
    ولی هیچ ماشینی به پای پراید ما نمی رسد.
    • اکبر IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      1 0
      واقعاپرایدیکی ازگزینه هاوراهای رسیدن به خداست
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 1
    درسته ما هیچ وقت نمیتوانیم تو خواب هم این ماشین ها را از نزدیک ببینیم ولی نسبت به مردم سراسر جهان با عزت سربلندی کرامت انسانی ارامش بدون دغدغه بدون دوندگی بدون مشکلات تمام نشدنی و... زندگی میکنیم.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    ایران خودرو و سایپا یکه تاز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس