کد خبر 1280825
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹
مک بوک

بعد از به‌روزرسانی آیفون، آی پد و ساعت اپل، گفته می‌شود این شرکت به دنبال عرضه مدل جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو در پاییز سال جاری میلادی است.

به گزارش مشرق به نقل از انگجت، مدتی است در مورد عرضه مک بوک پروی تازه شایعات فراوانی شنیده می‌شود و از جمله ادعا شده که طراحی این لپ تاپ بسیار ارتقا یافته است.

گفته می‌شود لپ تاپ تازه مک بوک پرو مجهز به تراشه‌ام ۱ ایکس بوده و احتمالاً تا یک ماه دیگر در بازار خواهد بود. اپل معمولاً رویدادهای خبری خود برای معرفی مدل‌های تازه رایانه‌های مک را در ماه‌های اکتبر و نوامبر برگزار می‌کند و آخرین بار در نوامبر سال گذشته اولین رایانه مک مبتنی بر تراشه‌ام ۱ عرضه شد.

برخی منابع می‌گویند مک بوک پروی جدید در دو مدل مبتنی بر تراشه M۱X عرضه می‌شود. در هر دو مدل از پردازنده ده هسته‌ای استفاده شده که هشت هسته برای ارتقای عملکرد و دو هسته برای ارتقای کارایی در نظر گرفته شده‌اند. تفاوت این دو مدل در قدرت پردازش گرافیکی آنهاست که یکی دارای پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای و دیگری دارای پردازنده گرافیکی ۳۲ هسته‌ای خواهد بود.

اپل قبلاً مک بوک پروهای ۱۳ و ۱۶ اینچی عرضه کرده و احتمال می‌رود امسال مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی با قاب بازطراحی شده و پورت های اچ دی ام آی و کارت اس دی را روانه بازار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس