اجرایی شدن لغو روادید میان تل‌آویو و دبی از دهم اکتبر

رادیو رژیم صهیونیستی موعد اجرایی شدن توافق لغو روادید میان تل‌آویو و دبی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، رادیو صهیونیستی «کان» امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، توافق لغو رواید میان تل‌آویو و دبی از دهم اکتبر جاری (هجدهم مهر) اجرایی خواهد شد.  

در اکتبر سال گذشته، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» از توافق با امارات برای لغو روادید خبر داد.

هفته جاری «آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی به امارات رفت و در خصوص مسایل مختلف از جمله لغو روادید با مقامات این کشور رایزنی کرد (جزئیات بیشتر)

امارات حدود یک سال پیش از عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی خبر داد و توافقنامه سازش میان دو طرف در حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید امضا شد، چیزی که با موج محکومیت فلسطینی‌ها و همه امت اسلامی همراه بود.

در ماه جاری میلادی (اکتبر) روزنامه اسرائیل الیوم از مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بین المللی اکسپو در دبی خبر داد و نوشت، این نخستین بار است که رژیم صهیونیستی در رویدادی بزرگ در یک کشور عربی شرکت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    وقتشه مسلمانان اهل سنت دبی و امارات توطئه های اسرائیل رو نابود و خنثی کنن. درسته حکومت دبی دست به این گندکاری ها میزنه بطور حتم خیلی از مسلمانان امارات علاقه ای به اسرائیل جنایتکار و مسلمان کش ندارن. زیرا فرداس که صهیونیست ها درپوشش این نمایشگاه ها بیان به همین سادگی دست به ناموس اماراتی ها دراز کنن و بی ناموسی در امارات شایع بشه. کاری که درزمان شاه بوسیله غربی ها و بهائیان درایران راه افتاد و مردم شریف و غیور بزرگ ایران علیه شاه قیام و سرنگون اش کردن. نظام های حکومتی منطقه درست مثل زمان شاه خیلی پوسیده و سرسپرده رفتار میکنن و رفتار تهوه اور ضد اسلام شون برای مردم شون در روز قیامت تاوان سنگین داره. زیرا روز اخرت ، قیامت خدا از تک تک مسلمانان خواهد پرسید در مقابله با ظلم و جنایت صهیونیست ها و خون های بیگناهی که توسط این جنایتکاران ریخته شد شما با زبان و قلم و رسانه و عمل تون در مقابله با این ظلم ها چکار کردید؟ باید تک تک مسلمانان امارات و منطقه جواب بدن. انوقته در روز قیامت روز حساب و کتاب انگشت هاشون رو خواهند گزید و از ترس و وحشت به حالت مرگ خواهند افتاد. این هستی صاحب کار داره. نمیشه سر اوستا کریم کلاه گذاشت و چشم بر رژیم منجلابی صهیونیسم فرو بست.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    لعنت بر شما ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس