کد خبر 1281930
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
علاقه اسکوچیچ به لژیونرها؛ شانس کم بازیکنان داخلی برای فیکس شدن

در دو بازی تیم ملی مقابل امارات و کره بازیکنان لیگ داخلی شانس کمی برای بازی خواهند داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران در ۲ بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بازی سوم و چهارم خود مقابل امارات و کره جنوبی به میدان خواهد رفت.

در بازی سوم، امذور (۱۵ مهر) مقابل امارات و بازی چهارم روز ۲۰ مهر مقابل کره جنوبی برگزار خواهد شد. در آخرین لیست تیم ملی فوتبال ایران ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند. از بین این بازیکنان ۱۹ بازیکن لژیونر هستند و ۷ بازیکن در تیم‌های لیگ ایران توپ می‌زنند.

بازیکنان لیگ ایران شامل سیاوش یزدانی، وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک، یاسین سلمانی، امید نورافکن و صالح حردانی هستند و با توجه به تعطیلی لیگ برتر ایران مدت هاست از شرایط بازی به دور هستند و بعید است شانس زیادی برای بازی در تیم ملی داشته باشند.

خوشبختانه لژیونرهای ایرانی در فرم بسیار خوبی هستند و دراگان اسکوچیچ نگرانی از این بابت نخواهد داشت. در تمام پست‌های تیم ملی بازیکنان آماده‌ی لژیونر حضور دارند و می‌توانند مقابل هر تیمی خطرساز و تعیین کننده باشند.

 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بوسجين IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    3 0
    من كاري ب برد و باخت ايران ندارم ولي اسكوچيچ نشان مي دهد كه مربي حرفه اي و مدير است چرا كه ان گروه از بازيكنان به علت قرار گرفتن در كوران مسابقات باشگاهي خود از امادگي بيشتري نسبت به داخلي ها كه هنوز حتي ليگ انها شروع نشده و بازي ملي تداركاتي هم نداشته ايم دارند همين نشان مي دهد كه مربي خارجي نسبت به كارشناسان و مربيان داخلي نگاه مدبرانه و سيستمي دارند و براي انجام احور تمام جوانب را در نظر مي گيرند كه متاسفانه در داخل مديران و برنامه ريزان ما از اين نوع نگاه بي بهره مي باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس