کد خبر 1281940
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
عزیزی: امارات را می بریم اما بازی با کره سخت است

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در صورت برتری برابر امارات فاصله امتیازی خود را با سایر تیم های گروه زیاد می کنیم تا با شرایط روحی و روانی مناسب به مصاف کره برویم.

به گزارش مشرق، خداد عزیزی ادامه داد: تا اینجای کار دو بازی انجام دادیم و ۶ امتیاز گرفتیم، به نظر من دیدار امارات بازی سختی نخواهد بود اما دیدار برابر کره آنهم در تهران خیلی سخت است و باید حواسمان به همه چیز باشد.

وی افزود: اگر در بازی با امارات نتیجه کامل را بگیریم فاصله اختلاف امتیازها زیاد می شود، امروز در تیم ملی بازیکنانی داریم که بازی را برای ما در می آورند. مهدی طارمی یکی از همین بازیکنان است و به نظرم او یکی از بهترین های تیم ملی است. 

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران تاکید کرد: من واقعا نقطه ضعفی در تیم ندیدم، یا بازیکنان ما خیلی خوب بودند یا تیم هایی که تا امروز به مصاف آنها رفتیم نتوانستند مشکلات تیم ما را پیدا کنند، اما در خصوص نقاط قوت تیم ملی ایران باید بگویم نقطه قوت ما به خط حمله باز می گردد.

وی تاکید کرد: مهدی طارمی فوق العاده است و در کنارش سردار آزمون را داریم که از موقعیت ها به خوبی بهره می برند. 

وی ادامه داد: البته در دفاع چپ کمی مشکل داریم و باید برای این مساله فکر اساسی کرد تا در بازی های آتی آسیب نبینیم. 

عزیزی در خصوص حضور VAR در فوتبال ایران تاکید کرد: به هر حال ما باید به علم روز دنیا حرکت کنیم و این مساله باید در کشور ما حل شود. ما نمی توانیم و نباید از سطح اول فوتبال جهان دور بمانیم و این مساله باید در ایران زودتر از این ها نهایی می شد. با این شرایط هم بازیکنان و هم داوران فوتبال تجربه جدیدی را به دست می آورند که موجب رشد فوتبال می شود. 

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه ۱۵ مهر و از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف امارات می رود و ﺳﻪشنبه ۲۰ مهر از ساعت ۱۷ رو در روی کره جنوبی قرار خواهد گرفت. ملی پوشان کشورمان از دو بازی قبلی خود ۶ امتیاز کسب کرده اند و در صدر جدول گروه گروه A قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس