فرمانده نیروی هوایی ارتش: ایجاد نیروی هوایی دانشمند با توجه به جوانان محقق می‌شود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اگر ارتباط بین فرماندهان و کارکنان رابطه‌ای از جنس صداقت و همدلی باشد، قطعاً در حوزه بهداشت و درمان با شور و اشتیاق مضاعف انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، در بازدید از بیمارستان بعثت این نیرو، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان بیمارستان، با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بر اساس فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، توجه ویژه به جوانان در همه حوزه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: یکی از فرمان‌ها و اوامر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم اینجانب به عنوان یک سرباز، ایجاد نیروی هوایی دانشمند در تراز جمهوری اسلامی ایران بوده است که این امر باید با توجه ویژه به جوانان محقق شود.

وی با تأکید بر تکریم مراجعه کنندگان بیمارستان به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان تصریح کرد: اگر ارتباط بین فرماندهان و کارکنان رابطه‌ای از جنس صداقت و همدلی باشد، قطعاً در حوزه بهداشت و درمان با به‌کارگیری دانش، نیروی انسانی و تجهیزات، همه فعالیت‌ها و ارائه خدمات با شور و اشتیاق مضاعف انجام خواهد شد که ثمره آن رضایت‌مندی خدا و همه بیماران و مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم، ناصری رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش و صمدی رئیس بیمارستان بعثت این نیرو، گوشه‌ای از عملکرد و فعالیت‌های این بیمارستان در ایام کرونا را ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس