اعلام آمادگی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای اصلاح قوانین مبارزه با قاچاق مواد مخدر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اعلام آمادگی کمیسیون خود در حوزه قانون‌گذاری و اصلاح قوانین مربوط به قاچاق مواد مخدر کمک رسان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون خود، اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون دبیر ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر حضور یافت.

وی افزود: در ابتدای جلسه، ‌ مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر گزارش مفصلی درباره وضعیت قاچاق مواد مخدر، اتفاقاتی که در افغانستان رخ داده، حضور آمریکا در افغانستان و تأثیر آن در تولید مواد مخدر ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان جزئیات نشست امروز تصریح کرد: درخصوص جمع آوری و نگهداری معتادان به ویژه معتادان متجاهر هم گفت‌وگوهایی انجام شد. به علاوه شاهد توقف رشد مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد:‌ در ادامه سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و کمک و درمان معتادان در گزارش مومنی ارائه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق گزارش ارائه شده، با آسیب‌شناسی سیستم مقابله با قاچاق مواد مخدر در کشور، پیشنهادهایی از سوی اعضا مطرح شد.

عباس زاده همچنین اعلام کرد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام آمادگی کرد در حوزه قانون‌گذاری و اصلاح قوانین مربوط به قاچاق مواد مخدر کمک رسان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    باید عوامل رفتن بسوی مواد شناسایی وحذف شود بعد مواد خود بخود حذف میشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس