کد خبر 1283642
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
دستگیری قاتل همسرکش در تبریز

پرونده مادر جوان که متهم است نوزاد یک روزه‌اش را با پرت کردن از بالکن ساختمان به کام مرگ کشانده، با نقش احتمالی پدر طفل در بروز حادثه وارد مرحله‌ای تازه می‌شود.

به گزارش مشرق، یکسال قبل بود که مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک یک نوزاد در جنوب شرق تهران با خبر و در محل حاضر شدند. زنی که ماجرا را به پلیس خبر داده‌بود در شرح ماجرا گفت: لحظاتی قبل که وارد حیاط ساختمان شدم دیدم که نوزادی روی زمین افتاده و فوت شده است. معلوم بود که طفل از بلندی سقوط کرده و جان باخته است برای همین به پلیس خبر دادم. زن جوان در تحقیق بیشتر گفت که همسایه طبقه چهارم ساختمان به تازگی صاحب فرزند شده‌اند و احتمالاً نوزاد از آپارتمان آن‌ها به بیرون افتاده‌است.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی راهی طبقه چهارم ساختمان شدند. زن صاحبخانه که آرزو نام داشت و زنی ۳۸‌ساله بود در کمال خونسری گفت که خودش بچه را از طبقه چهارم به حیاط انداخته‌است. بعد از آن بود که زن جوان بازداشت شد و تحقیقات بیشتری در این باره انجام شد.

او در بازجویی‌های بعدی گفت: من و شوهرم چند سال قبل ازدواج کردیم و صاحب دختری شدیم که الان سه ساله است. وی ادامه داد: وقتی متوجه شدم که برای دومین بار قرار است صاحب فرزند شوم ماجرا را به شوهرم گفتم، اما او ناراحت شد و مدام بهانه می‌گرفت. این موضوع روی روان و روحیه من تأثیر بدی داشت و مدام به من زخم زبان می‌زد که چرا حامله شده‌ام و می‌گفت که باید بچه را سربه نیست کنم. با این حال من شرایط سخت را تحمل کردم و بچه‌ام را در خانه خودم به دنیا آوردم، اما شوهرم گفت که بچه را نمی‌خواهد. اصلاً حال خوبی نداشتم و روانم از شنیدن حرف‌های شوهرم پریشان بود. وقتی با آمدن بچه این حرف را زد من هم عصبانی شدم و طفل را به بالکن انداختم که ناخواسته از آنجا به پایین سقوط کرد.

بعد از آن بود که زن جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد. بررسی‌های صورت گرفته در این باره سلامت روان مادر طفل را تأیید کرد. با کامل شدن بررسی‌ها بازپرس زن جوان را به اتهام قتل مجرم شناخت. دادیار اظهارنظر، اما پس از بررسی پرونده اعلام کرد که پدر طفل هم در ارتکاب حادثه نقش داشته و باید به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شود. با بروز اختلاف در این باره پرونده برای تعیین تکلیف در این باره به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا پس از رفع اختلاف پرونده در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 0
    والا باورش خیلی خیلی سخته!یعنی این قدر مادری "سنگ دل" که بچه خودش پرت کنه،واقعا حیوون هم این کاررا نمی کنه ونمی توونی نزدیک توله ی حیوون بشی بس بچه هاش دوست داره- خدایا چقدر باید یک نفرازانسانیت به دور باشدتاجایی که بچه اش را بکشه وخونسرد باشه!"بدبخت ذلیل"هرچقدر هم کسی تحت فشارباشه،دست به چنین جنایتی نمی زنه-خداوند به آدم عقل وشعورداده-"میدادید به یک نفر فامیل""میدادید به خانواده ات""میدادیدشیرخوارگاه"وجریان می گفتی،خدایا شرچنین انسان نماهایی راآززروی زمین ریشه کن بفرما وببرکه واقعا برای جامعه خطرناک اند-مادروپدر بنده چند سال پیش دچارافسردگی شده بودم آز:منزل خودم مدتی رفتم منزل پدرم مادرخدابیامرزم عین پروانه دوروبرم می چرخیدوپدرم اشک می ریخت انقدر به من خدمت کردند تا به حالت عادی برگشتم وروحیه ام خوب شد،تومادری!؟حیف اسم مادری که یدک می کشی حیف!بعدها به دخترت تواه مادر چی میگی!؟بهش میگی من قاتلم براتون واقعا متاسفم بی خدایی ببین انسان ها را به کجا می کشاند-
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      یکی از مشکلات کشور عدم باور مردم به اینکه یک انسان میتواند بی نهایت بد باشد. دشمنان جمهوری اسلامی انقدر بد هستند که چاره ای جز قوی شدن ایران نداریم، اتفاقا حرف من خیلی مرتبط است به پاسخ شما
  • حامد IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    5 0
    لعنت بر این زوج احمق،شما لیاقت ندارید که اسم پدر و مادر روی شما باشد
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 0
    خدایا ما را به حال خویش وامگذار
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    5 0
    این بلایی هست که خوکان و بوزینه های لیبرال سر جامعه آوردند(یهود و بهایی)،شما خودتان مطلبی از بورس که تعارض منافع در آن بیداد میکند گذاشتید.جمع شدن ثروت در دست فرد ناباب مثل دادن تیغ بدست زنگی مست است چه به آنکه اموال عمومی و شخصی مردم توسط مافیای یهودی بهایی به توبره کشیده میشود و از یکدیگر بعنوان نابغه و نخبه اقتصادی یاد میکنند.(اگر قرار است رشدی در کشور اتفاق بیفتد باید با الگو گیری از منش امیر کبیر در حمایت از صنعت باشد نه مثل ثابت پاسال بهایی که بکشبه با حمایت مافیای یهود خاین و غارتگر از دوچرخه سازی به خودرو سازی و تاسیس تلویزیون رسید)
    • ایرانی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 8
      حرافی نکن همه جاب دنبا از این بوزینه ها هست فقط فرقش در اینه که اسلام میگه پدر هر غلطی بکنه طوری نیست در ضمن ملت ابنقدر گرفتاره که دیگه این اخبار پیش پا افتاده است
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 0
    حیف اسم پدر و مادر که به شما بگن حیوون همچین کاری رو با بچش نمیکنه خدا ازتون نگذره طقلی چه گناهی داشت بی رحم بی عاطفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس