به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا  مناظره کارشناسان لبنانی را منتشر کرد و به نقل از آنها نوشت: 

چرا باید عربستان با موشک های ایرانی مورد هدف قرار بگیرد؟

مگر عربستان در طول این هفت سال محاصره و کشتار مردم یمن به سمت آنها گل پرتاب کرده است؟

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    17 2
    یه نکته مشترک بین همه کارشناس های مخالف ایران که در این شبکه ها شرکت می کنند وجود داره. وقتی نظر کارشناس مدافع مواضع ایران پخش میشه، آنها یه پوزخند مسخره ای میزنند، آنچنان که گویی خودشان هم می فهمند در حال شنیدن حرف حق هستند و پاسخی برای آن ندارند و با این پوزخند مسخره قصد فرار از واقعیت را دارند. دقت کنید تقریبا همه کارشناس های مدافع عربستان چنین واکنشی نشون می دهند، انگار که بهشون دیکته شده.
    • SE ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      7 0
      اطفال شیطان همه همین رفتار را دارند
    • KIAN71 IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      10 0
      دقیقا با صحبت سعید موافقم، اکثراً کارشناس‌های دلاری مدافع عربستان درجواب و مقابله ب مثل یا پوزخند مسخره می‌زنند یا خیلی زود از کوره در می‌روند و عصبانی میشوند و رو به پرخاشگری می‌آورند در حالیکه کارشناس‌های جبهه مقاومت با آرامش و متانت رفتار می‌کنند. طوریکه خیالشان راحت هست که مردم حق و ناحق را تشخیص می‌دهند. همانطور که ما متوجه آنان و صحبت‌هایشان هستیم. "یمن به اذن الله بزودی آزاد و مردم مقاوم آن روی آرامش را خواهند دید"
  • سرباز IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    8 2
    این جماعت کثافتهایی هستند که شریک در جنایات وهابیت سعودی صهیونیستی است چیزی به پایان عمر کثیفشان نمانده
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    4 0
    موشک‌ها را نگه داریم برای ترکیه
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 7
    الان ایران و عربستان دارند برای رفع تنش تلاش می کنند پس اینقدر جنگ جنگ نکنید بگذارید دیپلماسی کار خودشو جلو ببره.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 11
    سوال چرا ایران باید همواره مورد تهدید و تحریم باشد؟ چون ایران بزرگترین حامی مالی و نظامی گروههای خرابکار منطقه است بهانه حمایت از مظلوم درمقابل ظالم هم قصه حسین کرد شبستری است
    • 4 IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      6 0
      عربستان از زمان قاجار می خواد به خون ایران و ایرانی تشنه ست ؛ همون کتاب تاریخ مدرسه رم می خوندی می فهمیدی ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی همیشه مورد تهدید و حمله بوده
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    در اینجا به فهرستی از تعبیراتی که مقام معظم رهبری درباره سران رژیم آل سعود در پیام سال 95 به کار برده اند اشاره می کنیم تا حجت برای همه سیاستمدارانی که معتقد به دیپلماسی لبخند هستند روشن گردد. 1. شیطان های خُرد و حقیر 2. صد عن سبیل الله و المسجد الحرام 3. گمراهان روسیاه 4. مدافع مستکبران جهان برای بقا بر اریکه قدرت 5. خیانت کار 6. مردان قسی القلب و جنایت کار 7. خبیث و سبک سر 8. ننگ جهان اسلام 9. حکام فتنه انگیز 10. بی شرم و وقیح 11. هم پیمان با صهیونیسم و آمریکا و تلاش برای برآوردن خواسته آنان 12. دروغ ساز و دروغ گو 13. تشکیل دهنده و تجهیز کننده گروه های تکفیری 14. عامل جنگ های یمن و عراق و شام و لیبی و قتل و جرح بی گناهان 15. سیاست بازان از خدا بی خبر 16. دوست رژیم اشغالگر صهیونیست 17. ظالم و خیانتکار نسبت به شهر و روستای بحرین 18. حاکمان بی دین و بی وجدان 19. پدید آورنده فاجعه بزرگ منا 20. شکننده حریم امن الهی و مهمانان خدای رحمان 21. مفسدین فی الارض (به استناد آیه سوره .....) 22. هتاک بی ایمان و وابسته و مادی 23. جنایتکار در گستره جهان اسلام 24. دارای رفتار ظالمانه با ضیوف الرحمان تعابیری که رهبری در مورد حاکمان سعودی به کار برده این پیام را به مسئولان داخلی و ملت های مسلمان سراسر جهان می دهد که در حال حاضر هیچ امیدی از طریق رایزنی با سران سعودی برای گشودن مشکلات و مسائل موجود وجود ندارد. تنها راه نجات اسلام از دست این جلادان یک مبارزه تبلیغاتی طولانی و سیاسی و حقوقی است که باید به نابودی این رژیم منجر شود. بدون تردید پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری در سیاست خارجی و نحوه ی برخورد با سران آل سعود خواهد توانست روز به روز پایه های پوشالی این رژیم را از اساس ویران سازد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس