به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس آمریکایی درباره ایران را منتشر کرد.

ایرانی ها از نسخه بومی گنبد آهنین رونمایی کردند!

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    9 2
    کودک کشها به اف ۳۵ آمریکایی می نازند، نمی دونه که خیلی وقته کدهای آن را ایران کشف کرده. از لحاظ نظامی می دونید چه معنایی داره؟
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    6 1
    جالب بود چقدر رسانه تاثیر گذار و چقدر ما از رسانه دور. خیلی شیک گفت تاسیسات سلاح های هسته‌ای حالا ببین چند صد میلیون نفر این برنامه رو دیدن و چطور میشه نظر این همه ادم رو برگردوند
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    5 1
    از همینا به ارمنستان صادر کنیم حتی مجانی‌بدیم اکر موشک و پهباد نمیدیم.
  • سعید ۱ IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 0
    دو تا شیطنت در حرف های این مجری بود . ۱_ اینگه قدرت ایران را با اسرائیل برابر دونست، آخه ایران کجا و اسرائیل یه وجبی کجا؟!! با اینکار می خواسته اسرائیل را بزرگ جلوه بده /۲_ گفت که ایران می خواهد بگوید که مراقب تاسیسات سلاح هسته ای خود است!! کدوم سلاح هسته ای!!؟؟// ببینید چطوری زیرکانه می خوان به بیننده هاشون این دو موضوع را القا کنند .
  • جاویدایران NL ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    5 0
    خیلی جالبه، همین چندروز پیش بودکه وقتی این رزمایش ایران برپاشد من از خودم میپرسیدم جدای ازاینکه گنبدآهنین اسرائیل چقدر مؤثرهست یا نیست آیاماهم یه چیزی مثل گنبدآهنین داریم یانه!!!!! خیلی عالیه این تجهیزات، آسمان ایران بایدقویاً نفوذناپذیر باشه، باید تمام ایران مجهزبه گنبدآهنین ایرانی بشه، مثل یه چتر بالای سرایران باید عمل کنه.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    2 1
    یعنی مااز نظر نظامی همسطح اسرائیل هستیم؟!!! اینقدر حقیر و کوچک؟!!!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    5 0
    یاشا ایرانم یاشا
  • رهام حسامی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    4 0
    ببینید معنی اون این هست سامانه موشکی پدافند هوایی گنبد آهنین یعنی چی شامل مجموعه اقداماتی است که به منظور انهدام٬خنثی‌سازی یا تقلیل اثرات عملیات هواپیماها، موشک‌های بالستیکی و سایر انواع موشک‌های دشمن درهوا انجام می‌شود.دارای سه زون هست .خوب ایران هم دارد .پس چیز تازه نیست .مهم شناسایی تارگت و انهدام اون قبل حمله هست.هوافضا ترم پنجم
  • مهدی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 0
    خیلی جالب بود سربازان پوشک خیس خودشون رو با ارتش ما مقایسه میکنن و میگن ما در تلاش برای رسیدن به نداشته های اونا هستیم!!!! برید پوشک سربازاتون رو عوض کنید شما رو چه به این حرفه های مفت
  • ایرانی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    3 0
    ما نیازی به گنبد آهنین نداریم این حرف ها به این خاطر هست که بگن ما داریم از او ها تقلید میکنیم تنها چیزی ما لازم داریم غیرت جوانان ایرانی هست.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    10 0
    سیستم پدافندی ایران سابق به شکل نقطه ایی بود که امکان نفوذ به آسمان ایران وجود داشت امروز به شکل خطیه . ایران در 3 بحث ارتفاع پست , ارتفاع میانه و ارتفاع بلند دارای سامانه های پدافندی , جنگال , الکترونیک و شنود بسیار قوی هست که این ها به هم لینک شدن و نکته مهم اینکه قابلیت های این ها عملا در برابر نیروهای آمریکایی که بالاترین سطح تکنولوژی و جنگ افزار را دارند تست شده و جواب داده از رصد یو2 در کرانه فضا بگیرید که فقط روس ها چنین توانی را به نمایش گذاشتن تا در اختیار گرفتن rq170 و اسکن ایگل و ... تا انهدام rq9 و ... نکته بسیار مهم که ایران را کلا در باشگاهی بسیار محدود و مجزا قرار می دهد اینه که ایران خود پدافندساز و طراح پدافنده یعنی نه شرق نه غرب عملا هیچ درکی از کارکرد پدافندی ایران ندارند و چون خودمان دائما این ها را بروز می کنیم مانورها هک ها نفوذها جاسوسی ها و ... هم نمی تواند کارایی این ها را پایین بکشد مثلا پرنده آمریکایی باگ سوم خرداد را درآورده دفعه بعدی که به این سامانه برسد دیگر آن باگ وجود ندارد و با یک سوم خرداد جدید مواجه می شه مراکز فرماندهی پدافند ایران هم در اعماق زمینه که با هیچ نوع موشک و تسلیحاتی آخ نمی گه ایران همچنین از پدافندهای متحرک بهره می برد که شناسایی و انهدام این سامانه ها را بسیار سخت می کند و البته هر کسی حماقت حمله به ایران را مرتکب شود اگر درصدی پرنده اش هم برگرده در بازگشت جای فرود پیدا نخواهد کرد چون کشور یا نیروی متخاصم به شلیک انواع تسلیحات از جمله موشکی بسته شده مگر در یک خیابانی جایی بتونه بشینه که اگر بتونه بشینه هم روی زمین هدف قرار می گیرد .
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      2 0
      احسنت به این تحلیل و اطلاعات درست و ناب
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 0
    افزیقای جنوبی!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس