آذربایجان وجود نیروهای خارجی در خاک خود را تکذیب کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان در واکنش به اظهارات مقامات کشورمان مبنی بر تحرکات مشکوک رژیم صهیونیستی در بخشی از خاک این کشور، باری دیگر با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، ‌ این موضوع را انکار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه ینی شفق،  لیلا عبدالله اوا، ‌ سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز در بیانیه‌ای مطرح کرد: توصیه ما به کسانی که دنبال تروریست‌ها هستند این است که نگاه دقیقی به اطراف خودشان بیاندازند.

عبدالله اوا گفت: متاسفانه وزارت امور خارجه ایران دست از کارزار توهین علیه آذربایجان بر نمی‌دارد. ما چنین اتهاماتی را مطلقا رد می کنیم.

او ادامه داد: ما این موضوع را در جنگ ۴۴ روزه نیز گفته بودیم و باری دیگر بر آن تاکید می‌کنیم که هیچ تروریستی در آذربایجان نیست. به طور کلی، به عنوان کشوری که از تروریسم رنج برده است، تروریست‌ها هیچ‌گاه جایی در آذربایجان نداشته اند.

عبدالله اوا به اظهاراتش علیه ایران ادامه داده و گفت: جای تعجب دارد که طی جنگ چنین اتهاماتی از سوی ایران مطرح نشده بود و چنین اتهاماتی تا زمانی که دولت جدید [ایران] پس از جنگ [قره باغ] روی کار نیامده بود، مطرح نشده بود.

او در ادامه مطرح کرد «کارزار ضد آذربایجان» به هیچ طریقی برای ایران سودمند نخواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان مدعی شد: ایران به این «اتهامات بی‌اساس» متوسل می‌شود چون باکو مانع ورود غیرقانونی کامیون‌های ایرانی به آذربایجان می‌شود و توانست مناطق اشغالی‌اش را از کنترل ارمنستان در بیاورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • اهبرخان IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 2
    تو گفتی و ما هم باور کردیم. یارو عربی حرف می زد و قیافه مشخصی هم داشت شما هم هی بگو نیست.
  • رامین IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اصولا اونی که ادعا میکنه باید مدرک ارائه بده و همنی عدم ارائه مدرک نشون میده این جنگ رسانه ای جنگ زرگری طرف مدعی هستش
  • مینا IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    یعنی الان تو ایران یکی بیاد کلیپ درست کنه و انگلیسی بحرفه میشه بهش استناد کرد که انگلیسیها تو ایرانن؟ ثانیا از کجا معلوم که فیلمه تو ایران باشه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس