کد خبر 1284765
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
«دیوار آهنی» کُره جنوبی مقابل سردار آزمون و مهدی طارمی

رسانه‌های کره جنوبی بعد از تساوی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران، از عملکرد مدافع تیم خود تمجید کردند.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی روز گذشته در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ابتدا کره جنوبی توسط «سون هیونگ مین» به برتری رسید اما در ادامه علیرضا جهانبخش کار را به تساوی کشاند.

هرچند ایران در دقایقی از نیمه دوم بر بازی مسلط بود و حتی دو بار توپ را به تیرک دروازه کره جنوبی زد اما عملکرد «کیم مین جائه» مدافع کره باعث تمجید رسانه‌های این کشور شده است.

کیم که در تیم فنرباغچه ترکیه بازی می‌کند، در کره جنوبی به «هیولا» معروف است و مهار سردار آزمون و مهدی طارمی مهاجمان ایران از مواردی است که رسانه‌های کره به آن پرداخته‌اند.

خبرگزاری «یونهاپ» از کیم به عنوان یک دیوار آهنی یاد کرد که موفق شد مهاجمان خطرناک ایران را مهار کند. این خبرگزاری همچنین اعلام کرد که کیم در بازی‌های هوایی و دریبل آمار صد درصدی را از خود بر جای گذاشته است.

سایت «nocutnews» کره هم با اشاره به قد ۱۹۰ سانتیمتری کیم مین جائه در تقابل با سردار آزمون و مهدی طارمی ۱۸۷ و ۱۸۶ سانتیمتری تاکید کرد که کیم به خوبی از عهده مهاجمان ایران بر آمد و با عملکرد خوبش در کسب یک امتیاز این مسابقه سهیم بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس