کد خبر 1285070
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

وقتی صحبت از عطر و ادکلن می‌شود خانم‌های بسیاری بیان می‌کنند که با این همه تنوع در بازار، همچنان نمی‌دانند چه عطری مناسب آنهاست و بهترین عطر زنانه کدام است. حقیقت این است که انتخاب عطر تا حد زیادی، مسئله‌ای سلیقه‌ای است و نمی‌توان یک نسخه یکسان را برای همه پیچید اما نکاتی وجود دارند که در نظر گرفتن آنها خالی از لطف نیست. به عنوان مثال گرمی و سردی عطر! اگر به محتویات عطرها توجه کرده باشید متوجه می‌شوید که درصد غالب ترکیبات آنها مواد طبیعی هستند و از مواد شیمیایی غالباً برای افزایش ماندگاری آنها استفاده می‌شود. مواد طبیعی همان طور که احتمالاً می‌دانید طبع دارند و در نتیجه عطرها نیز دارای طبع هستند. به همین دلیل است که توصیه می‌شود برای فصول گرم سال از عطرهای سرد استفاده شود و برای فصول سرد، از عطرهای گرم. در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین عطرهای گرم زنانه مناسب برای فصول سرد کدامند.

http://file.tesmino.ir/content/35495655/image_38118fa4e1c7e45f23da462ccc3c60831913207d.png
بهترین عطر زنانه برای فصول سرد

پاییز از راه رسیده و زمستان نیز در راه است. بهتر است در کنار خرید لباس‌های گرم، خرید یک عطر گرم را نیز در نظر بگیرید چرا که خرید یک عطر مناسب، مرحله آخر ساختن فصل‌هایی رویایی و خاطره انگیز است. در ادامه ما برای شما پیشنهاداتی فراهم کرده‌ایم که در سر تا سر جهان معروف هستند و طرفداران بسیاری دارند.

  • Tom Ford Lost cherry

این عطر یکی از عطرهای معروف و پرطرفدار برند Tom ford است که سال‌هاست با طراحی انواع عطرها به خصوص عطرهای مردانه جایگاه بسیار بالایی در صنعت عطر سازی پیدا کرده است.  تام فورد لاست چری از عطرهای زنانه-مردانه این کمپانی است که با دارا بودن رایحه ترکیبی گیلاس سیاه و بادام تلخ، می‌تواند برای خانم‌های سخت پسند، انتخاب جذابی برای گذراندن پاییز و زمستان امسال و سال‌های پیش‌رو باشد. البته رایحه گرم و دلچسب این عطر تنها ناشی از ترکیب گیلاس سیاه و بادام تلخ نیست بلکه ترکیب آنها با رایحه‌های متنوع دیگری نظیر یاسمن و رز ترکی باعث به مشام رسیدن چنین رایحه مطلوبی از این عطر و قرار گرفتن آنها در لیست بهترین عطر زنانه شده است.

  • Versace Crystal noir

http://file.tesmino.ir/content/35495655/image_b2422d5f4e0388dcfe119e7369a4a1b05c417b16.png
کریستال نویر نام یکی از محصولات مورد توجه برند ورساچه (Versace) است. احتمالاً نام این برند را بیشتر از طریق محصولات مربوط به خانه مد آن می‌شناسید. واقعیت این است که ورساچه نظیر بسیاری از برندهای مد دیگر، وارد صنعت عطر سازی نیز شده است و توانسته از یکی از موفق‌ترین‌های آنها واقع شود. عطر کریستال نویر ورساچه یکی از انتخاب‌های درصد بسیاری از خانم‌هایی است که برای ساخت فضا و اتمسفری معتدل در فصول سرد سال، به دنبال یک عطر گرم زنانه هستند. ترکیب رایحه‌های گرم و جذابی نظیر فلفل، هل و زنجبیل و همچنین رایحه‌های دلچسبی نظیر یاسمن، شکوفه پرتقال، نارگیل و گل صد تومانی، دلیلی کافی برای قرار گرفتن عطر کریستال نویر در لیست بهترین عطر زنانه هستند؛ اما تنها دلیل نیستند چرا که نت پایه این عطر دوست داشتنی از رایحه‌های خارق العاده و معروفی نظیر مشک، کهربا و چوب صندل سفید تشکیل شده است که ماندگاری آن بر روی لباس، بدن و از همه مهم‌تر، خاطره و ذهن افراد را چندین برابر کرده است و دلیلی محکم برای است که برای تجربه حسی خوشایند در روزهای سرد و تاریک، کریستال نویر یک انتخاب خارق العاده است.

  • Viktor and Ralf flower Bomb

ویکتور و رولف یک برند هلندی است که همانند ورساچه، دارای خانه مد است و در حیطه محصولات مربوط به مد و فشن فعالیت می‌کند. این برند نیز توانسته در حوزه عطر بسیار موفق عمل کند و طراحی‌های خاص و منحصر به فرد خود، به معروفیتی قابل توجه نیز در این صنعت برسد. همانطور که از نام آن بر می‌آید، فلاور بامب یک بمب شگفت انگیز از رایحه گل‌های دوست داشتنی و جذاب است که برای طرفداران گل، یک انتخاب رضایت بخش است. از ترکیبات این بمب گل، می‌توان به رایحه گل ارکیده، فریزیا رازقی، گل رز و نعنای هندی اشاره کرد به همراه مشک، یک ترکیب بسیار معطر و البته گرم می‌سازند که یک انتخاب فوق العاده برای فصول سرد پیش رو هستند. یک نکته جالب توجه در مورد این عطر این است که طراحی شیشه آن کاملاً تداعی گر نام است‌ شیشه این عطر شبیه یک بمب دستی یا همان نارنجک طراحی شده اما به شیوه ای بسیار جذاب‌تر و خواستنی‌تر.

http://file.tesmino.ir/content/35495655/image_9202f8f7a8a16f1babf376082041cdc614fdb7e7.png

همه مواردی که گفته شد دلیلی محکم برای این هستند که فلاور بامب که عطری است که برای هر دو جنس زن و مرد طراحی شده است؛ بتواند جایگاه تحسین برانگیزی در لیست بهترین عطر زنانه مناسب فصول سرد داشته باشد.

  • Burberry Brit sheer

بِربری نیز از آن دسته برندهای تولید عطر است که در زمینه مد نیز فعال است و شهرت بالایی دارد. عطر بریت شیر آن که بیش از یک دهه از طراحی آن می‌گذرد، یک عطر ملایم و شیرین است که نت‌های غالب آن نظیر، هلو پرتقال‌های ماندرین، یوزو و برگ آناناس برای طرفداران نت‌های میوه‌ ای، یک انتخاب فوق العاده را می‌سازند؛ همچنین اگر از عاشقین تابستان هستید که در فصول سرد سال نیز به دنبال ردی از آن هستید؛ حضور رایحه میوه‌های تابستانی به علاوه از طرفی دیگر، گرمی و شیرینی آنها، یک ترکیب دارای پارادوکس جذاب است. مشک سفید، شکوفه‌های گلابی و چوب‌های معطر نیز از دیگر رایحه‌های دخیل در این عطر دوست داشتنی هستند. ترکیب این رایحه‌های پرطرفدار بریت شیر را به یک انتخاب خارق العاده برای خرید بهترین عطر زنانه ساخته اند.

همه عطرهای گفته شده از برندهای معروف و معتبری هستند که نام برند تضمینی برای دارا بودن ارزش خرید این محصولات هستند اما اگر برای خرید به فروشگاهی مراجعه کنید که دارای محصولات فیک هستند. نه تنها محصول برای شما به ارمغان آورنده رایحه‌ ای جذاب نخواهد بود بلکه ماندگاری کم آن شما را آزرده خاطر خواهد کرد به همین دلیل ما به شما فروشگاهی معتبر برای خرید عطر زنانه و مردانه و همچنین خرید ادکلن زنانه و مردانه معرفی خواهیم کرد تا تجربه خریدی رضایت بخش را برای خود رقم بزنید.

مناسب ترین عطر های زنانه برای هر فصل را چگونه انتخاب کنیم؟

این موضوع در حالت کلی کاملا بسته به سلیقه و نوع خواست شما از عطر دارد اما قانون کلی استفاده از عطر برای خانم ها و آقایان به این صورت است که در فصل های سرد سال همانند زمستان بهتر است از عطرهایی با رایحه گرم و تند مانند رایحه‌های ادویه‌ای، چوب، وانیل، شکلات و … استفاده شود.

در سوی دیگر نیز در فصول گرم سال همانند تابستان و... بهتر است از عطرهایی استفاده کنیم که رایحه خنک و تازه مانند لیمو، نارنج، گل رز و … دارند.

گالری عطر و ادکلن مارسلا

گالری عطرو ادکلن مارسلا یک فروشگاه معتبر، جذاب و موفق در زمینه عطر و ادکلن است که تمامی محصولات آن دارای ضمانت نامه کتبی اصالت کالا هستند؛ همچنین اکثر محصولات این فروشگاه دارای سمپل هستند که بتوان از طریق خرید آن، با پرداخت هزینه ای بسیار کم‌تر پیش از خرید محصول به طور کامل  از انتخاب خود اطمینان کسب کرد. برای خرید و مشاهده محصولات به نشانی اینترنتی http://www.marcella.ir مراجعه فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس