به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر واکنش رئیس‌جمهور به گلایه کارمند تخت‌جمشید که ۴ ماه است حقوق نگرفته را منتشر کرد.

زندگی خرج دارد آقا! زودتر پیگیری کنید تا حقوق‌شان را پرداخت کنند.

کوروش آسوده بخواب که سید ابراهیم رئیسی بیدار است...

واکنش رئیس‌جمهور به گلایه کارمند تخت‌جمشید +فیلم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    8 0
    تو مسئولی بی خاصیت؟ باید اقای رئیسی بیاد تذکر بده تا کاری کنی؟ شما رو باید همونجا دفن کرد.
  • نیما IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 0
    چه جالب
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    9 1
    لعنت خدا بر کسانی که با غارت ملتها برای عبش و نوش خود کاخها را برپا کردند
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      3 1
      ما به تاریخ و هویت و پیشینه خود و نیاکان خود افتخار میکنیم،چون تمدن ساز بوده ایم و موحد
  • DE ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    4 4
    کورش آسوده بخواب که هزاران کارگر ماههاست حقوق نگرفته ا ند
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      1 1
      این چه ربطی به شما داره ،مثلا آلمانی نشین.کوروش هم خیالت تخت برای ما معتبر تر از اونیه که فکر کنید با گفتن این حرفها ارزش و شان و شخصیت تاریخی او رو لکه دار کنید.فقط کافیه به اسناد معتبر کوروش شناسی مراجعه کنید تا بفهمید که هویت باستانی ما تا امروز پیوند محکم با این شخصیت تمدن ساز و جهانی داشته و داره. ما ملت ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی با تاریخ و هویت و پیشینه خود محترمانه و بدون افراط و تفریط و نه منطبق با میل بیگانه ها و بیگانه پرستان،برخورد میکنیم. تاریخ کهن ما قابل استناد و دفاع در تمام دنیاست و محترم برای همه جهانیان، کوروش اولین موسس کشوری به نام ایران و هویت پارسی مردمان ایران زمین هست. تاریخ همه اقصی نقاط دنیا فراز و نشیب گوناگون دارد و ایران عزیز ما نیز از این قائده مستثنی نیست.
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    3 2
    اگر کوروش بود وضع مملکت این نبود.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 0
    رئیس پایگاه تخت جمشید را می شناسم. بسیار بی عرضه است و فقط به واسطه مدرک دکترا رئیس شده. شایسته سالاری در کشور ما وجود ندارد.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    خدا به آقای ریسی عمر با برکت بده اینها رو مگر ریس جمهور شخصا پیگیر باشه و گرنه تا مسولین باور کنند که سرنوشت کشور به دست افراد مردمی است و نه مشتی سرمایه دار و پیمانکار حق مردم خور رانت خور مگر این شرکت‌ها کم از دولت میگیرند که حقوق پرسنلشان عقب باشد شاید این شرکت متخلف فکر نمیکرد روزی ریس جمهور بهش نظارت کنه و در اخر اصل مردم اند که همیشه بیدارند و نظاره گر و متوجه و با صبر و ایمان به خدا
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 0
      آمین
  • سینا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 14
    تخت جمشید وکوروش نماد ظلم هست وهویت ما ایرانی ها بعد اسلام هست باید خراب شود .فقط باید منهدم شود
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 0
      نگو
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 0
      هیس !
    • ذوالقرنین IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      1 0
      البته تو و امثال تو ایرانی به حساب نمیاین چون هیچی درباره دوران کوروش نمیدونین،فقط اراجیفی که جاعلان تاریخ به خورد شما دادن و شما هم نشخوار میکنید،اگر سواد داشتی مطالعه میکردی که در دوران پادشاهی کوروش چه نظم و برابری و تساوی حقوق مدنی و دینی و انسانی در گستره تمدن ایران زمین رواج داشت که هر کجای عالم سرزمینی تحت این پادشاهی بود خودشون رو با کمال میل و تمام قلب زیر لوای حکومت کوروش میخواستند نه زمامداران خودشون.طبق اسناد معتبر امروزه همه مفسران و تاریخ پژوهان بر این باور تاکید دارند که ذوالقرنین قرآن و تورات همان کوروش هخامنشی هست که به وضوح میتونید اسناد معتبر اون رو بخونید.که البته یک ایرانی اصیل و آزاده و صد البته مسلمان و معتقد به قرآن میتونه درک کنه،وگرنه در رژیم پهلوی و پیش از این بسیاری مورخان غرض ورز بنا بر مصلحتهای قومی و نژادپرستانه خود مثل یونانیان و مصریان کافر و غیر موحد کوروش رو یا به عنوان فرعون خودشون معرفی میکردند یا از نامش برای پر طمطراق کردن ابهت پوشالی خود استفاده میکردند ،مانند صهیونیسم که سعی داشت با تاریخ ما برای وجاهت دادن به اسراییل و نه یهودیت،نام ایران و تاریخ ایران و هویت کوروش رو مخدوش کنه و به شکل دیگری به همه نشان بده.اونی که نماد ظلم هست کوروش نیست،اسکندر و تموچین و آتیلا و فرعون ملعون دوران حضرت موسی و نمرود و نرون و عثمانی ها و دیگر خونخواران و سفاکان و عیاشان تاریخ کهن تا نمونه قجری و صد البته محمدرضای پهلویه هست.هویت ما ایرانی ها از دوران پیش از باستان و باستان تا امروز یکپارچه و قابل احترام هست.کسی که به میل انواع تفکرات التقاطی و منحرف و جاعل تاریخ سعی در بزرگنمایی دوره ای و تحقیر دوره ای دیگر کنه،بی شک ایرانی نیست.دوران پس از اسلام بر روی همان تمدن کهن و ریشه های عمیق آن بر پا شد،ایرانیان به گواه تاریخ همیشه یکتاپرست بوده اند و مورد تفقد رسول اکرم ص و اهل بیت علیه السلام.هویت تاریخی و ملی و اسلامی و انقلابی ایرانیان هرگز از هم منفک و جدا نیست.ایرانی معتقد و مومن از هر مذهب و آیین و دین به تمام گذشته خود و نیاکانش استناد میکند،بویژه ایرانیان مسلمان که روزبه ایرانی یا سلمان فارسی را از همین دوران پیش از اسلام به عنوان یک یکتاپرست و حقیقت جو و صحابه پیامبر ص و حضرت علی ع و فاطمه زهرا س بر تارک تاریخ هزاران ساله خود دارند.
    • بی باک IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 0
      چی میگی!
    • رهام حسامی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      1 0
      احیانا شما با طالبان نسبتی نداری وچرا هویت یک کشور نابود شود .شما اول مطالعه کن خدا را شکر شما سمتی ندارید .امپراطوری 8 میلیون کیلومتر مربع حاا شده 1.6 .میونید قدمت ما بشتره و امپراطوری بریتانیا تا ۳۳ میلیون کیلومتر مربع و به همین افتخار میکنند و قدمت ما 8000 سال هست .الان هم میتونیم سریع پیشرفت کنیم چون تمدن ما واقعا غنی و سرمنشا خیلی از علوم هست .بریتانیا استعمار کرد اما ما خیر .همون که داشتیم و شاهان بی عرضه قاجار به فنا دادند.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 2
      درست است که یادآور ظلم و ستم . غارت ملتها است اما به عنوان مایه عبرت باد حفظ شود. عبرت از آنکه آن کاخ ها آن ها را از مرگ و دادگاه عدل الهی نجات نداد.
  • سعید آبدار IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    حالا حقوق این بندگان خدا را رئیس جمهور سفارش کردند که زودتر پرداخت بشه...، حقوق عقب افتاده هزاران کارگر، کارمند، بازنشسته، معلم، پرستار و... را چه کسی باید سفارش خاصه نماید تا پرداخت شود..!! آیا واقعاً این وضع اسفبار، قابل تحمل است..!!؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    فرهنگ تملق و چاپلوسی همچنان وجود داره علی رغم تذکرات آقای رییسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس