گل‌محمدی: قیمت یک بازیکن الهلال بودجه ۴ سال پرسپولیس است/ از لحاظ امکاناتی قابل مقایسه با هم نیستیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قیمت یک بازیکن الهلال ۳۰۰ میلیارد و اندازه بودجه چهار سال پرسپولیس است‌.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه ها با وجود سختیها و مشکلاتی که از قبل در این تیم وجود داشته و اکنون هم وجود دارد خیلی باانگیزه کار کرده اند و انشالله بتوانند مزد زحمات خود را در دیدار با الهلال بگیرند.

وی درمورد میزان امیدواری‌اش به موفقیت پرسپولیس در این دیدار گفت: واقعا از لحاظ امکاناتی و مالی قابل مقایسه با الهلال نیستیم. قیمت یک بازیکن‌شان ۳۰۰ میلیارد و اندازه بودجه چهار سال باشگاه ما است. تفاوت زیادی بین دو تیم وجود دارد و مشکلات تیم ما هم خیلی زیاد است که نمی‌خواهم زیاد انرژی منفی بدهم. از زمانی که پرسپولیس را شناخته‌ایم و خودم بازیکنش بودم این مشکلات بوده و کم هم نشده است ولی انگیزه فوق العاده و زیادی داریم.

سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه درباره صحبت خود با هواداران این تیم عنوان کرد: هواداران ما نشان داده اند واقعا بهترین طرفداران دنیا هستند . هیچ وقت پشت تیم را خالی نکرده و همیشه موقع حمایتی داشته اند. برای جنگیدن به خاطر آنها به عربستان می رویم و امیدوارم باز هم بهترین نتیجه را بگیریم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عروس اسیا IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 0
    البته هر چه هست رو و مشخص قیمت بازیکنان و مربی،،نه سرمربی هوچیگر نه کسی توی الهلال دزدی می کند نه کسی سهم خواه تشریف دارد نه دلالی نه باندی نه مافیایی ،،،،توی کشور عربستان همه چیز سر جای خودش وکار خودش آنکه شغلش فوتبال فوتبال بازی می کند آنکه هم شغلش گاوداری گاوداری نه مثل ایران گاوداری عبده هم شده تیم فوتبال تفاوت زمین تا آسمان
  • ناشناس IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    دارندگی و برازندگی
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    انشالله آقای گل محمدی
  • علی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    مردحسابی چرا چاخان می کنی. همین امسال خودت 15 میلیارد باقری 5 میلیارد مطهری 8 میلیارد .پیروانی 3میلیارد بدن ساز . انالیزور ودو سه تای دیگه نیمکت رو حساب کن ببین ایا بودجه یکسال شما 75 میلیارده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس