خوردبین: پرسپولیس از الهلال قوی‌تر و شایسته پیروزی است/ کسب ششمین قهرمانی پی در پی دور از دسترس نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این تیم از لحاظ فنی نسبت به الهلال عربستان برتری دارد و می‌تواند در دیدار فردا پیروز شود.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار با الهلال گفت: پرسپولیس خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب اصلی و همچنین روی نیمکت حضور دارند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. پرسپولیس چند روز پیش در یک بازی دوستانه سپاهان را شکست داد. زدن سه گل به این تیم نشان می‌دهد که شرایط پرسپولیس خوب است.

بیشتر بخوانید:

برنامه پرسپولیس برای مهار شیر چیست؟

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس می‌تواند الهلال را شکست دهد؟»، تصریح کرد: در فوتبال که نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد، ولی اعتقاد من این است که پرسپولیس از لحاظ فنی نسبت به الهلال قوی‌تر است و اگر تیمِ گل‌محمدی کم اشتباه و حرفه‌ای بازی کند می‌تواند با برد به ایران برگردد. البته میزبانی الهلال و حضور تماشاگران این تیم در ورزشگاه می‌تواند کار پرسپولیس را کمی سخت کند، ولی کیفیت فنی تیم ما بالاست و می‌توانیم امیدوار به برد باشیم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرسپولیس تنها نماینده ایران در آسیاست و امیدوارم از هر لحاظ مورد حمایت قرار بگیرد.

خوردبین در پایان در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر قهرمان شود؟»، تصریح کرد: شک نکنید که پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود. تیمی که چنین کیفیت خوبی دارد می‌تواند ششمین قهرمانی پیاپی را کسب کند و این موضوع دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس