کد خبر 1285884
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
الحشد الشعبی ۶ داعشی خطرناک را دستگیر کرد - کراپ‌شده

الحشد الشعبی از دستگیری شش تروریست خطرناک داعشی در استان نینوی در شمال غرب عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان الحشد الشعبی امروز (جمعه) یک عملیات موفق امنیتی برای دستگیری شش تروریست «خطرناک» داعشی در شهر موصل در استان نینوی انجام داد.

به نوشته وبگاه دجله نیوز، نهاد رسانه‌ای الاعلام الامنی (وابسته به وزارت دفاع عراق) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های اطلاعاتی الحشد الشعبی پس از انجام عملیات شناسایی توانستند اطلاعاتی از یک هسته تروریستی در شهر موصل به دست آورند و سپس شاخه عملیاتی الحشد پس از دریافت مجوز قضایی در استان نینوی وارد عمل شد و تروریست‌ها را دستگیر کرد.

در اطلاعیه الاعلام الامنی آمده است که تروریست‌های دستگیر شده شش تن و «خطرناک‌ترین هسته‌های داعش» در بخش غربی شهر موصل بودند. این تروریست‌ها همچنین در چندین عملیات تروریستی علیه شهروندان و نیروهای نظامی مشارکت داشته و در حال حاضر نیز به کار نقل و انتقال تروریست‌های داعش و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده‌های داعشی را بر عهده داشتند. در مخفیگاههای این افراد سلاح‌های سبک، مدارک شناسایی جعلی و مبالغ پول کشف و ضبط شد.

حشدالشعبی ۶ داعشی خطرناک را دستگیر کرد

با وجود اینکه خلافت ادعایی داعش در ژوئن ۲۰۱۷ با آزادسازی شهر موصل به پایان رسید، اما عناصر داعش در قالب هسته‌های خاموش همچنان به فعالیت خود در مناطق بیابانی، کوهستانی و صعب العبور ادامه می‌دهند و هر از گاهی به شهروندان و مواضع غیر نظامی حمله می‌کنند.

نیروهای نظامی و امنیتی نیز به صورت هفتگی عملیات های پاکسازی مناطق و دستگیری عناصر تروریستی را در دستور کار خود دارند. در این راستا «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق، روز دوشنبه گذشته (۱۱ اکتبر) از دستگیری «سامی جاسم» سرپرست مالی داعش و معاون «ابوبکر البغدادی» و یکی از مهمترین سرکرده‌های داعش در یک عملیات برون‌مرزی خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • mina IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    میگمااااااا تروریست داعشی خطرناک تفاوتش چیه؟؟؟؟؟؟؟ مگه همه داعشیهای لعنتی خطرناک نیستند؟
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      0 0
      اینا خطرناک ترن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس