ترخیص «بیل کلینتون» از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان - کراپ‌شده

رسانه‌ها از ترخیص «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین آمریکا از بیمارستان که در روزهای گذشته به دلیل آنچه که بستری شدن به دلایل غیرمرتبط با کرونا گفته شد، خبر دادند.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور پیشین آمریکا ساعت ۸ صبح یکشنبه به وقت محلی از مرکز پزشکی دانشگاه «ایروین کالیفرنیا» ترخیص شد.  

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» غروب یکشنبه به وقت تهران گزارش داد که «بیل کلینتون» رئیس جمهور ۷۵ ساله اسبق آمریکا سه شنبه گذشته در بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد. منابع مطلع مدعی شدند که بستری شدن وی به دلیل عفونت غیرمرتبط با کووید-۱۹ بود.

«آنجل اورینا» سخنگوی کلینتون روز شنبه گفت کلینتون یک شب دیگر در بیمارستان بستری خواهد شد تا آنتی بیوتیک‌های وریدی بیشتری دریافت کند. اورنیا گفت همه شاخص‌های سلامتی بیل کلینتون درست هستند. اورینا گفت: «بیل کلینتون در ۲۴ ساعت گذشته به پیشرفت‌های عالی خود ادامه داده است.»

«هیلاری رودهام کلینتون» همسر بیل کلینتون همراه وی در بیمارستان بوده و هنگام خروج همسرش در روز یکشنبه وی را همراهی کرد. «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز جمعه شب  گذشته با بیل کلینتون صحبت کرد.

یکی از دستیاران بیل کلینتون که مایل به افشای نام خود نبود ، گفت که کلینتون به عفونت اورولوژیکی  مبتلا بود که به جریان خون او سرایت کرده بود. دستیار کلینتون گفت که بیل کلینتون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بود.

بیل کلینتون از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱  در کاخ سفید بود و در آن برهه نیز با مشکلات جسمانی مواجه شد. در سال ۲۰۰۴، وی پس از درد قفسه سینه و تنگی نفس ، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ماجرای رسوایی جنسی بیل کلینتون با کار آموز کاخ سفید خود در آن برهه به سوژه یک رسانه‌ها مبدل شد. بیل کلینتون با «مونیکا لوینسکی» کارآموز کاخ سفید  رابطه جنسی برقرار کرد. در سال ۱۹۹۹ مجلس سنای  آمریکا، کلینتون را به اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت محاکمه کرد، اما وی با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 0
    رییس جمهور امریکام که باشی بالاخره پیر میشی و میمیری. خوش بحال کسی که دنیا رو به آخرتش نفروخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس