۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون شدند

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: تزریق واکسن در این مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده، مشاور شهردار و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران اظهارداشت: پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی برای مقابله با ویروس کرونا در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرداری تهران که با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهر آغاز شده بود پس از پایان مرحله نخست وارد مرحله دوم اجرایی شد.

وی افزود: در مرحله دوم، واکسیناسیون شهروندان در مراکز ثابت و سیار شامل ۲۲ اتوبوس سیار، ۲۲ ایستگاه مترو ، ۲۲۵ مسجد شاخص و ۲۲ ایستگاه ثابت در بازه زمانی مشخص انجام خواهد شد.

۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون شدند +اسامی

صادق زاده گفت: برای واکسیناسیون در مساجد هر روز ۱۰ واحد سیار براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده بعد از نماز مغرب و عشاء در ۱۰ مسجد شاخص در مناطق ۲۲ گانه شهرداری مستقر می‌شوند و طی این ساعت نسبت به واکسیناسیون شهروندان اقدام خواهند کرد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: واکسیناسیون شهروندان تهرانی در مساجد تهران از روز یکشنبه ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

برنامه زمان‌بندی واکسیناسیون مردم در ۲۲۵ مسجد تهران را می‌توانید در این اینجا مشاهده کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس