کد خبر 1287309
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
آلودگی هوا نمایه

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۳ قرار گرفته و هوای تهران در مرز آلودگی است و در برخی ساعات هوای تهران برای همه گروه‌های حساس آلوده خواهد شد.

به گزارش مشرق، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۳ قرار گرفته و هوای تهران در مرز آلودگی است و در برخی ساعات هوای تهران برای همه گروه‌های حساس آلوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

هنگام آلودگی هوا چه میوه‌هایی مصرف کنیم؟

همچنین شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته به‌طور میانگین بر روی عدد ۸۸ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال  ۲ روز هوای پاک، ۱۶۹ روز هوای قابل قبول، ۳۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت ۱۵ روز هوای پاک، ۱۴۷ روز هوای قابل قبول،  ۴۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دما برای روز جاری در تهران ۲۵ درجه و کمترین دما منفی ۱۵ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است که نسبت به روزهای قبل دمای هوا به صورت میانگین کاهش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 1
    چرا از خودرو های کرج مالیات نمی گیرید؟ کرج خودش یک استان مجزا است، بودجه دارد، کلی کارمند نون خور دارد و .... ولی می آیند تهران و از مالیات منِ تهرانی که برای اداره شهر و خیابانها میدهم، استفاده میکنند. بدون حتی یک ریال عوارض و مالیات
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      0 0
      از کی میخوای بگیری ؟ از اسنپ ؟ از تاکسی خطی ها ؟ از مترو چطور ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس