کد خبر 1289479
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
معامله ۹۸۹میلیارد سهم در بورس طی ۷ ماه گذشته

بیش از ۹۸۹میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، طی ۱۳۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تعداد ۹۸۹میلیارد و ۵۴۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۹۵۴هزار و ۸۳۲میلیارد ریال در بیش از ۱۰۸میلیون و ۹۳۵هزار و ۵۵۸دفعه طی ۱۳۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۹۸میلیارد و ۵۷۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۷۵۳هزار و ۳۰۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۳۸روز با ۱۲۸هزار و ۶۶۴واحد رشد، معادل ۹.۸۴ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۳۶هزار و ۳۷۲واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۲هزار و ۵۳۷واحد کاهش، معادل ۹.۶۷درصد افت کرد و رقم ۳۹۷هزار و ۲۶۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۰۹هزار و ۲۵۴واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۷۸هزار و ۳۵۴واحد و شاخص بازار دوم با ۲۰۹هزار و ۳۷واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۱۱هزار و ۷۸۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۱.۲۷درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۸.۰۳درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس