کد خبر 1312067
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
شاخص بورس هفته گذشته ۹ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۹هزار و ۲۹۳واحد افزایش، معادل ۰.۶۹درصد رشد کرد.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۵میلیارد و ۷۴۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۰هزار و ۹۹میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۹۲۴هزار و ۲۱۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۹.۹۴ درصد رشد و ۵.۳۸ و ۸.۷۷ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:

آغاز تحقیق و تفحص از سازمان بورس

این درحالی است که تعداد ۳۹۳۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۰هزار و ۹۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۶.۷۳ و ۴.۸۸ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۹ آذر با ۹هزار و ۲۹۳واحد افزایش، معادل ۰.۶۹درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۴۹هزارو ۳۶۵واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳هزار و ۹۷۵واحد کاهش، معادل ۱.۰۸درصد افت کرد و رقم ۳۶۳هزار و ۵۸۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۷هزار و ۴۲۹واحد افزایش به رقم ۱۰۱۸هزار و ۸۷۵واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶هزار و ۷۶۷واحد رشد، به عدد ۲ میلیون و ۶۲۳هزار و ۱۰۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۷۳درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۶۴درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس