انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در لرستان 

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۵ قبضه اسلحه کمری غیرمجاز در عملیات پلیس امنیت عمومی لرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار یحیی الهی شامگاه شنبه در سخنانی بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر جابجایی مقادیری سلاح غیرمجاز توسط ۲ نفر اعضای باند قاچاق اسلحه و مهمات با یک دستگاه سواری آردی از غرب کشور به لرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با ۲ اکیپ ویژه در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در ورودی سلسله به خرم آباد خودروی آردی مورد نظر شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر اعضای باند مربوطه، گفت: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴ قبضه کلت کمری غیر مجاز کشف شد.

سردار الهی خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس امنیت عمومی بروجرد با همکاری پلیس استان قم نیز با توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری ۳ نفر، ۱۱ قبضه کلت کمری غیر مجاز و ۱۰۰ عدد فشنگ کشف کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوماجد الهوازی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    1 0
    این کارهای دشمن فقط برای ناامن کردن کشورعزیزمان انجام میگیره آن هم به واسطه آدمای وطن فروش خائن وازخدانترس مردم عزیزووطن دوست بایدهوشیارباشیم ودست به دست ماموران عزیزوازجان گذشته پلیس بدهیم ونذاریم امنیت مارااین،وطن فروشان خائن بهم بزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس