کد خبر 1290290
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۳

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان هرمزگان، سیمان فارس نو و تامین ماسه ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ریل پرداز نو آفرین، پخش البرز و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۳هزار و ۶۴۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۸۴هزار و ۱۱۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۴۷۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۷۱۱میلیارد تومان در بیش از ۴۶۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان هرمزگان، سیمان فارس نو و تامین ماسه ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پمپ‌سازی ایران، کاشی الوند و حفاری شمال بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۲۲۲میلیون ورقه به‌ارزش ۳۸هزار و ۸۱۵میلیارد تومان در ۲۵۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۸۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۶۷۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل پرداز نو آفرین، پخش البرز و فرابورس ایران امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، بهمن دیزل و صنایع مادیران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس