کد خبر 1290550
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
برومند: یامگا هم می تواند جباری باشد هم تیام/استقلال به بازیکنی مثل او نیاز داشت

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:یامگا فقط یک هفته با تیم تمرین کرد ولی کارهایی انجام داد که بازیکنی مثل تیام چند سال پیش می کرد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص دومین پیروزی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خوشبختانه در این 2 هفته خوب نتیجه گرفته و مهمترین مساله در لیگ برتر کسب امتیازات مسابقات است. به خصوص وقتی یک تیم در بیرون از خانه برنده می شود از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا می کند.

وی افزود: در بازی هفته اول شاید ناهماهنگی هایی وجود داشت، در این بازی هم در نیمه دوم ذوب آهن خوب بازی کرد اما استقلال به شکلی حرفه ای بازی را پیش برد و در نهایت روی توانایی بازیکنی چون یامگا توانست ذوب آهن را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

تارتار: فرق ما و استقلال فقط یامگا بود/ در لیگ فقر مهاجم وجود دارد

دروازه بان اسبق استقلال با اشاره به درخشش بازیکن فرانسوی در ترکیب این تیم عنوان کرد: این بازیکن در نیمه اول در گوشه ها و پشت مهاجمان بازی می کرد. اگر او در خط حمله بازی کند قطعا خیلی خطرناک است. یامگا بازیکن خوبی است و نشان داد از نظر بدنی در فرم خوبی قرار دارد. استقلال به بازیکنی مثل او نیاز داشت و باید در دیدارهای آینده از وی استفاده کند.

یامگا هم می‌تواند جباری باشد هم تیام

برومند تاکید کرد: یامگا نشان داد بازیکن پا به توپی است و می تواند خوب حفظ توپ کند و پاس های خوبی هم بدهد. شم گلزنی او در بازی مشخص شد. این بازیکن فقط یک هفته با تیم تمرین کرده بود ولی کارهایی انجام داد که بازیکنی مثل تیام چند سال پیش در استقلال از این کارها می کرد. سبک بازی او در خط حمله شبیه به تیام است.

وی یادآور شد: اگر او در نقش پاسور هم بازی کند موفق می شود. بعد از مجتبی جباری استقلال در این پست خلا داشت و حالا یامگا حتی می تواند در پست جباری و به سبک او بازی کند.این بازیکن می تواند هم خوب پاس بدهد و هم خوب گل بزند. اگر در خط حمله به وی 10 پاس بدهند 2 توپ را گل می کند. اگر هم در خط هافبک بازی کند مطمئنا می تواند شرایط هجومی استقلال را بهتر کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 0
    یک زمانی مهاجمین ایرانی بودند و خطرناک الان شدند خارجی درجه 4 ببین کیفیت لیگ چقدر یهودپولیسی شده که از تیمهای عربی سه تا سه تا گل میخورید و مهاجم درجه 4 میشه بهترین بازیکن لیگ. نسل دایی و باقری و مهدوی کیا کریمی و استیلی و پیوس و ... به این فوتبال یهودپولیسی میخنده
  • رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 3
    بازی باید مساوی می شد پنالتی ذوب آهن را ندیدند. داور به عمد کور بود. جام را به استقلال بدهید و لیگ را تمام کنید. وزارت فدراسیون ورزش عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      2 0
      کدوم کارشناسی گفت اون پنالتی بوده ؟ ضمنا ذوب دو بر صفر باخت
  • محسن IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    مردم گرسنه اما پول مفت می دهند فوتبالیستهای آشغال
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 0
    شایدبین دونیمه پنالتی شده باشه ماندیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس