طالبان از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استقبال کرد

سخنگوی طالبان با انتشار پیامی از سخنان آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال وحدت شیعه و سنی استقبال کرد.

به گزارش مشرق، «محمد نعیم» سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که این گروه از سخنان آیت الله علی خامنه‌ای در قبال وحدت اهل تسنن و تشیع، استقبال می‌کند.

وی در همین رابطه در توییترش نوشت: امارت اسلامی از سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که خواستار اتحاد بیشتر شیعیان و سنی‌ها در افغانستان شدند استقبال می‌کند.

محمد نعیم در ادامه نوشت که افغانها با اتحاد هر چه بیشتر در مقابل توطئه‌ها ایستادگی و آنها را خنثی خواهند کرد.

طالبان از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استقبال کرد

پیشتر و در همین رابطه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، علت تاکیدهای مکرر بر مسئله وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفته بودند که امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده در حالی‌که آنها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: انفجارهای تاسف‌بار و گریه‌آور اخیر در مساجد افغانستان علیه مردم مسلمان و نمازگزار از جمله همین حوادث است که به دست داعش انجام شد و آمریکایی‌ها صراحتاً بیان کرده بودند ما داعش را ایجاد کردیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گردهمایی و اجتماعات سالانه در موضوع وحدت را کافی ندانستند و افزودند: در این زمینه باید بحث، تبیین، تشویق، برنامه ریزی و تقسیم کار دائمی انجام شود و به عنوان نمونه در همین قضیه افغانستان، یکی از راههای جلوگیری از حوادث، حضور مسئولان محترم کنونی این کشور در مراکز و مساجد و یا تشویق برادران اهل سنت به حضور در اجتماعات مشترک است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • نیما HK ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    4 2
    دم طالبان گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس