کد خبر 1290786
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
قتل عام دیگری بر سر اختلافات خانوادگی

ضارب پس از شلیک گلوله در صحنه تصادف کشته شد. نزاع مرگبار جاده ای یک کشته و یک مجروح به جا گذاشت.

به گزارش مشرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از بازداشت دو نفر  مرتبط  با نزاع مرگبار عصر  یک شنبه در این شهرستان خبر داد و  گفت : ضارب بلافاصله پس از شلیک گلوله ،بر اثر تصادف با یک کامیون کشنده سنگین  در محور مواصلاتی منتهی به زرند  جان باخت. 

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده  در تشریح این حادثه افزود: عصر یک شنبه  دوم آبان ماه جاری  در محور زرند - راور (حوالی روستای باب تنگل) یک جوان به علت اختلاف مالی با اسلحه شکاری به طرف یک جوان دیگر تیر اندازی و  پس از ارتکاب جرم و در  هنگام  فرار با یک تریلر کشنده سنگین در حال عبور از جاده اصلی تصادف می کند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد:جوان ضارب  که در  این حادثه  به شدت مجروح  شده بود،بی درنگ  به بیمارستان   منتقل  می شود که  به علت شدت جراحات وارد شده  جان خود را از دست می دهد.

دادستان زرند گفت:جوان دیگری که  گلوله به دست او شلیک شده بود، مجروح شد و تحت درمان قرار گرفت که  از مرگ نجات یافت.

وی اظهار کرد:بلافاصله پس از وقوع حادثه بازپرس ویژه قتل دادسرای زرند در صحنه حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز شده است که تحقیقات بیشتر در خصوص انگیزه وقوع این نزاع در دستور کار دادستانی قرار دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 0
    خداحکمش،اجراکرد-کارجناب قاضی کمی راحت ترشد-من نمیدونم خدا پس این زبون برای چی گذاشته اختلاف دارید ازهرنوع مالی-خانواده گی وغیره..خودتان به تفاهم نمی رسید بازبون پس خشم خودتون کنترل کنیدبه خدا شدنی ست-وازبزرگان فامیل کمک بگیرید به اصطلاح ریش سفیدان طایفه تون نه مثل حیوان به جوون هم بیفتیدوازسلاح سردوگرم استفاده کنید.لحظه ای قبل ازهراقدامی به عاقبت خودفکر کنید،چندخانواده را داغدار را وبه هم ریختید،آرزشش داشت!؟
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    2 0
    زود خودت قصاص شدی هههه آفرین بر تو ، قاتلهای دیگه هم یاد بگیرند که هی الکی زندانها و دادگاه ها را شلوغ نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس