تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج-قزوین

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ️تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع ️تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.

بیشتر بخوانید

عکس/ تصادف تریلی با خودروی تیبا

وی با بیان اینکه در این تصادف ۳۰ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد داشتند گفت: تا این لحظه ۲۳مصدوم با ۵ دستگاه آمبولانس و یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند، بالگرد اورژانس مصدومان بدحال را از بیمارستان امام جعفرصادق هشتگرد به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال می دهد. از این تعداد یک نفر در بیمارستان جان باخت و حال یک بیمار وخیم گزارش شده است.

مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز گفت: ساعت ۰۵:۰۹ صبح امروز چهارشنبه ۵ آبان ماه ۳۰ دستگاه خودرو در اتوبان کرج قزوین در محدوده هشتگرد با یکدیگر برخورد کردند.

بابایی افزود:۵ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس و ۱ فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز گفت: تکنسین‌های اورژانس در حال رسیدگی به وضعیت و انتقال مصدومین به مراکز درمانی می‌باشند.

 رییس اورژانس البرز گفت: متاسفانه این حادثه یک کشته و ۲۲ مصدوم داشت.

دکتر بابایی افزود: ۴ مصدوم مداوای سرپایی ، یک مصدوم انتقال هوایی به بیمارستان البرز و بقیه به بیمارستان هشتگرد و مدنی کرج منتقل شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    به نظر من اتوبانی که از کرج تا زنجان میره جاده خیلی خطرناکیه و نیاز به اصلاحات هندسی زیادی داره خصوصا وقتی خلوته راننده رو فریب میده درحالی که قسمت هایی داره که اگه ندونی و سرعتت بالای 100 باشه به احتمال خیلی زیاد ماشین از دستت درمیاد ، 8 سال پیش بعد از عید داشتم میرفتم تبریز جاده خلوت ولی پر بود از خط ترمز و خون و بقایای تصادف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس