کد خبر 1291203
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
وزیر نفت: بنزین گران نمی‌شود

اوجی گفت: شایعاتی به وجود آمده بود که دولت قصد دارد قیمت بنزین را افزایش دهد در حالی که دولت به هیچ وجه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

به گزارش مشرق، جواد اوجی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی و در جمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش ما برای رفع مشکل ایجاد شده در سیستم سهمیه بنزین است که در همین راستا همکاران ما با حضور در همه جایگاه ها و لود کردن برنامه و نرم افزارهای مورد نیاز هر جایگاه در حال رفع مشکل هستند. تا ان شاءالله کارت های سوخت هوشمند برای استفاده مردم عزیز از سهمیه سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت فعال ‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ جایگاه عرضه سوخت در خصوص سیستم هوشمند سهمیه سوخت فعال شده اند ومردم عزیز می توانند در سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لیست جایگاه های عرضه سوختی  که برای استفاده از کارت سوخت فعال شده اند را مشاهده کنند.

 وزیر نفت اعلام کرد: سهمیه های که در کارت سوخت بوده است محفوظ خواهد ماند و به محض فعال شدن تمام جایگاه‌های عرضه  سوخت مردم  می توانند از سهمیه سوخت خود استفاده کنند.

اوجی با بیان این که شایعاتی به وجود آمده بود که دولت قصد دارد قیمت بنزین را افزایش دهد در حالی که به هیچ وجه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد،  گفت: خواهش ما از مردم عزیز این است که به شایعات توجه نکنند.

وی  گفت: در خصوص ذخایر بنزین در کشور نیز به لطف خدا و همت خادمین شما در حوزه وزارت نفت وضعیت بسیار خوبی در ذخایر نفتگاز و بنزین داریم که ان شاءالله به زودی صادرات این محصولات را شروع خواهیم کرد.

 وزیر نفت اظهار کرد: ان شاءالله با تلاش همکاران ما که از دیروز بسیج شده‌اند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل استفاده از کارت سوخت هوشمند در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت رفع خواهد شد.

اوجی  در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تمام جایگاه های عرضه سوخت  بنزین به  نرخ آزاد را بدون هیچ مشکلی  عرضه می کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    یاد وزیر قبلی افتادم!!!!! پس مطمئنم میخوان یه روز جمعه گرونش کنن
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 1
    افزايش قيمت بنزين یعنی فاجعه‌ بزرگ وبحرانی غيرقابل مهار به‌ نظر نمی‌رسد که‌ آقای رئیسی اين ریکس رادردولت اولش انجام‌ دهد
  • يك ايرانى IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    حرف و حديث ها در حمله سايبرى به پخش بنزين زياد بود توضيحات درست زيادى در اخبار صدا و سيما شنيده شد اطلاعات تسكينى از حملات سايبرى در سراسر جهان هم جالب بود از همه اين ها كه بگذريم: [ اسرائيل ] [ كار خودش را كرد ] [ آسيبى كه دلش ميخواست بما رساند ] [ صدمه روحى بما زده شد ] [ زيان مالى بدون برگشت هم داشتيم ] عاقلانه فكر كنيم چه بايد كرد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس