کد خبر 1291358
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
۳ کارگر ابهری قربانی حادثه تلخ شرکت فولاد ناب آرش

مسئول روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی ابهر گفت: ۳ کارگر ابهری قربانی حادثه تلخ شرکت فولاد ناب آرش ابهر شدند.

به گزارش مشرق، سهیل محمدی با بیان اینکه روز یکشنبه (۴ آبان‌ماه) راس ساعت ۱۶ با مرکز فوریت‌های پزشکی ابهر تماس و اعلام حادثه در شرکت فولاد ناب آرش در یکی از شهرک‌های صنعتی ابهر گزارش شد، اظهار کرد: بلافاصله ۳ آمبولانس فوریت‌های پزشکی قروه، ابهر و پایگاه اورژانس ریلی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

قطار یزد _ تهران دچار آتش‌سوزی شد

وی عنوان کرد: در این حادثه که ۷حادثه دیده داشت، متاسفانه ۳ نفر از کارگران شرکت فولاد ناب آرش طبق گفته شاهدان با استنشاق گاز نیتروژن در محل حادثه فوت کردند.

این مسئول با تشریح این ماجرا، ادامه داد: گویا ماجرا از این قرار بوده که یک نفر از کارگران دچار حادثه گاز گرفتگی می‌شود و ۲ نفر دیگر هم برای کمک به وی می‌روند که متاسفانه دچار مسمومیت شدید گازگرفتگی نیتروژن شده و هر ۳ نفردر دم جان خود را از دست می‌دهند.

مسئول روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی ابهر با بیان اینکه ۴ کارگر دیگر نیز در این حادثه مسموم شده‌اند، اضافه کرد: سه نفر از این کارگران از بیمارستان مرخص و یک نفر در بیمارستان الغدیر ابهر تحت مراقبت‌های درمانی است‌.

بنا به اعلام مسئولان ابهر علت دقیق حادثه و فوت کارگران توسط مراجع قانونی در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 0
    کارگران و نیرو های شرکتی مظلوم‌ترین قشر کشور هستن که قربانی سیستم سرمایه داری ایجاد شده هستن. مسئولین ایران در آخرت بیشترین جوابی که باید بدن از باب ظلمی هست که به کارگر میشه. به اسم حمایت از تولید ۹۰ درصد سود تولید به جیب سرمایه دار و دلال میره. و سختی و خطرش برای کارگره
  • نادری IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    این کارخونه تو هیدج هست لب جاده تزانزیت
  • افشاری IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    مطمۓن هستید مسمومیت گاز نیتروژن بوده، هشتاد درصد هوایی که تنفس میکنیم نیتروژنه ، 20 درصد اکسیژن و بقیه گازها، تو فضای باز که بعیده از نیتروژن دچار خفگی شده باشند، مگر اینکه فضای بسته بوده و اکسیژن کم شده، شایدم منظورشون هیدروژن بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس