کد خبر 1291237
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
دستگیری سارق موتورسیکلت

علی همه خانی از کشف موتورسیکلت سرقتی در حین گشت زنی‌های عوامل منطقه ۳ پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده میدان مادر و دستگیری سارق آن خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: عوامل گشتی منطقه ۳ پلیس راهور تهران بزرگ، حین گشت زنی در محدوده میدان مادر به یک دستگاه موتورسیکلت به علت انجام حرکات مشکوک دستور ایست می‌دهند.

بیشتر بخوانید

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد: پس از توقف و توضیحات راکب موتورسیکلت و بیان سخنان متناقض و استعلام به عمل آمده از این موتورسیکلت مشخص گردید موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقتی می‌باشد.

وی افزود: به محض اینکه مشخص گردید موتورسیکلت سرقتی می‌باشد راکب آن قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان منطقه ۳ پلیس راهور فاتب سارق دستگیر و با حضور عوامل انتظامی موتورسیکلت مکشوفه به همراه راکب آن پس از تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری ۱۰۳ گاندی گردید تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

همه خانی از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    همکاران محترم جنابعالی هر روز موتور سیکلت های بدون پلاک و پارک شده رو میبینند و بی تفاوت عبور میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس