سردار جلالی: جبهه‌های غرب و شمال‌غرب در دفاع مقدس تنگه احد انقلاب بود/ شهید بروجردی گفت اگر می‌خواهید مردم را بزنید، من را هم بزنید!

رییس سازمان پدافند غیرعامل درباره حمله سایبری به شبکه توزیع سوخت گفت: در این حادثه از همان محل که قبلاً ابلاغ کرده بودیم، آسیب خوردیم به همین دلیل پیگیری قضایی برای برخورد با مقصران انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی در گفت‌وگویی با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به شبکه توزیع سوخت در کشور، اظهار کرد: موضوع امنیت سایبری در همه دنیا مطرح است و همه کشورها هرچقدر مدعی امنیت سایبری باشند بازهم حوادثی از این قبیل را دارند.

وی افزود: طبیعتاً به دلیل اینکه بخشی از این زیرساخت‌ها مبتنی بر اینترنت جهانی شکل می‌گیرد به صورت طبیعی این موارد به وجود می‌آیند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: ما مسئول رصد، ارزیابی و کشف آسیب‌پذیری‌های مجموعه بودیم و سامانه سوخت را در سال جاری و سال گذشته ارزیابی کردیم و اشکالات آن را ابلاغ کردیم و پیگیری کردیم که این کار انجام شود.

جلالی تصریح کرد: دولت گذشته یک سهل‌انگاری جدی در حوزه‌ امنیت سایبری داشت و ضمن عدم هماهنگی اجرایی در زمینه‌های مختلف، نکاتی که در این زمینه هم به آنان تذکر داده می‌شد را متاسفانه اجرا نکردند.

وی تاکید کرد: در حادثه دیروز هم شاهد بودیم که از همین محل آسیب‌پذیری که ما قبلاً کشف کرده بودیم و کتابا ابلاغ کرده بودیم که برطرف شود، آسیب خوردیم.

جلالی در پایان اظهار کرد: بررسی‌ها که انجام شود نتایج گزارش را به مراجع قضایی اعلام می‌کنیم و ترک فعلی که از سوی آنانی که باید به امور رسیدگی می‌کردند را پیگیری می‌کنیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل درباره حمله سایبری به شبکه توزیع سوخت گفت: در این حادثه از همان محل آسیب‌پذیری که قبلاً ابلاغ کرده بودیم، آسیب خوردیم به همین دلیل پیگیری لازم قضایی برای برخورد با کسانی که ترک فعل کردند، انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    چلوکباب سیخی چنده العان
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    کل دولت روحانی رو ممنوع الخروج و محاکمه کنید ملت ما دیگه فهمیده خائن بودن کل دولت روحانی رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس