کد خبر 1291925
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کریمی: بازی با استقلال جذاب و دشوار است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی با استقلال جذاب و البته سنگین است و هواداران از دیدن این مسابقه لذت خواهند برد.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا بازی خیلی جذاب و البته سنگینی را شاهد خواهیم بود. معمولا تقابل تیم‌های رده سوم و چهارم در همه جای دنیا از حساسیت بالایی برخوردار است. درست است تیم چهارم ممکن است سهمیه بگیرد ولی همیشه سه تیم اول لیگ ها ویژگی‌های خاص دارند و این رقابت جالب می‌شود.

وی افزود: استقلال تیم خیلی خوبی است و بازیکنان جدید خارجی این تیم هم فوق‌العاده هستند.  بازی‌های دو هفته ابتدایی استقلال در لیگ را دیدم.آنها تیم بسیار خوبی هستند و به نظر من امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی تیم فوبتال تراکتور اضافه کرد: تیم ما در بازی اول به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی با مشکل مواجه شد و با وجود تسویه حساب، پنجره نقل و انتقالاتی باز نشد. به همین خاطر مجبور شدیم در پست دفاع وسط از یک بازیکن جوان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

نقطه ضعف استقلال چطور به نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی تبدیل می‌شود؟

کریمی تاکید کرد: به نظر من تیم ما می‌تواند برای کسب سهمیه با سایر تیم‌ها رقابت کند. بازی فردا هم از نظر من تماشاگر پسند باشد و دو تیم بازی نزدیکی را ارائه خواهند داد.

وی در رابطه برنامه لیگ گفت: شرایط به نحوی است که زمان برگزاری بازی‌ها دست خودشان نیست چرا که تعطیلی به خاطر مسابقات تیم ملی در این شرایط طبیعی است. مسوولان فعلی سازمان لیگ منظم هستند و شرایط را درک می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی تصریح کرد: در همه جای دنیا باشگاه‌ها از این راه درآمد دارند. مگر می‌شود که سازمان لیگ ما از این شرایط درآمد نداشته باشد. باشگاه‌های دولتی که تکلیفشان مشخص است اما ما جزو باشگاه‌های خصوصی هستیم. خواهش من این است که بعد از هر بازی بحث تبلیغات با باشگاه‌ها تسویه شود چرا که درآمد دیگری نداریم. در شرایط فعلی باشگاه‌های ما نمی‌توانند درآمدزایی داشته باشند و تنها راه تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی استکه باید در این زمینه همکاری با باشگاه‌ها بیشتر شود. البته امیدوارم که روزی همه باشگاه‌ها خصوصی شوند. فوتبال ما باید مانند همه جای دنیا حرفه‌ای شود.

تیم فوتبال تراکتور عصر روز شنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس