خطیب زاده: وظیفه بایدن است که جامعه بین‌الملل را قانع کند امضایش معنا دارد - کراپ‌شده

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: این مسئولیت رئیس ‌جمهور آمریکاست که جامعه بین‌الملل- از جمله تمامی اعضای برجام - را قانع کند که امضایش واقعا معنایی دارد.

به گزارش مشرق، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتر با اشاره به توئیت تد کروز سناتور جمهوریخواه نوشت: جهان حقیقتا به آنچه آقای کروز بدان اعتراف می‌کند واقف است: اینکه رژیم‌ها در واشنگتن سرکش هستند.

وی افزود: این مسئولیت رئیس ‌جمهور آمریکاست که جامعه بین‌الملل- از جمله تمامی اعضای برجام - را قانع کند که امضایش واقعا معنایی دارد.

سخنگوی وزارت خارجه اضافه کرد: این امر مستلزم تضمین‌های عینی است. هیچ‌کس چیزی کمتر از این را نمی‌پذیرد.

گفتنی است تد کروز در توئیتی نوشته است: اگر هر توافقی با ایران به عنوان یک معاهده توسط سنا تصویب نشود - که بایدن می داند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد - مطمئنا هر رئیس جمهور جمهوریخواه در آینده آن را پاره خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شسم IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 1
    ميگم ما مردم ايران عجب گيرى افتاديم ! هيچ كدوم از طرفين نميخوان يه ذره كوتاه بيان ! خدايا خودتو برسون !
  • محمد US ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 1
    به نام خدا با توجه به این واقعیت که امضای رئیس جمهور آمریکا تنها در دوره خودش معتبر است، ایران باید مذاکرات و توافق‌هایش با آمریکا را صرفا منوط به رعایت آن توافق در دوره ریاست جمهور مذاکره کنند تنظیم کند. با تشکر محمد
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس