کد خبر 1294205
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
گلزنی سردار آزمون به یوونتوس بعد از مهدوی کیا و طارمی

در شب گلزنی سردار آزمون به یوونتوس، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ شکست سنگینی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته چند دیدار برگزار شد که در گروه H تیم یوونتوس ایتالیا با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ برابر زنیت روسیه به پیروزی رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در حالی که تیمش با نتیجه ۴ بر ۱ عقب بود، در دقیقه ۹۲ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

آزمون بعد از مهدی مهدوی کیا مهدی طارمی، سومین بازیکن ایرانی است که در لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس گلزنی می‌کند. این گل البته برای آزمون از جهات دیگری هم مهم بود بخصوص اینکه آزمون مدت‌ها در این رقابت‌ها گلزنی نکرده بود و از سوی رسانه‌های روسی برای درخشش مقابل تیم‌های بزرگ اروپا تحت فشار قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

صعود بایرن، بُرد بارسلونا، نجات منچستر و گلزنی آزمون در شبِ شکست زنیت

در دیگر بازی این گروه تیم چلسی موفق شد با یک گل مالمو سوئد را از پیش رو بردارد. در گروه H، تیم یوونتوس با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. چلسی، زنیت و مالمو به ترتیب با ۹، ۳ و صفر امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

در دیگر مهم شب گذشته، بارسلونا با یک گل دیناموکیف را شکست داد و بایرن مونیخ با نتیجه ۵ بر ۲ بنفیکا پرتغال را از پیش رو برداشت. منچستریونایتد هم برابر آتالانتا به نتیجه تساوی ۲-۲ رسید.

این مسابقات امشب هم پیگیری می‌شود که در یکی از این بازی‌ها، تیم پورتو پرتغال با مهدی طارمی دیگر مهاجم تیم ملی ایران برابر آث میلان ایتالیا به میدان می‌رود.

نتایج بازی‌های شب گذشته به این ترتیب است:

گلزنی سردار آزمون به یوونتوس بعد از مهدوی کیا و طارمی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 1
    فکر کنم علی دایی رو فراموش کردید. ایشون هم زمانی که تو آلمان بازی می کرد تو لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده به آث میلان
    • ناشناس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      3 1
      البته به اث میلان نه یوونتوس مهدی طارمی چندی مهدوی کیا به یونتوس گل زدن پسردار هم سومین بازیکنی بود که به یونتوس گل زد پس جناب علی دایی به یونتوس گلی نزده است لطفاً بیشتر دقت فرمایید دورت بگردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس