کد خبر 1294284
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا

سه مهاجم ایرانی در میان برترین بازیکنان لژیونر قاره کهن در هفته گذشته حضور دارند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست تا بهترین لژیونر هفته گذشته آسیا در سایر قاره‌ها را انتخاب کنند که مهدی طارمی، سردار آزمون و اللهیار صیادمنش، در میان گزینه‌ها دیده می‌شوند.

AFC درخصوص این بازیکنان نوشت: حتی اگر طارمی کارش را از ابتدا آغاز نکند و حتی پورتو در بهترین شرایط خود نباشد، روی این بازیکن حساب می‌کند تا تأثیر خود را بر بازی‌ها بگذارد. طارمی با گلزنی خود مقابل سانتاکلارا، فرصت جنگیدن به تیمش در جام اتحادیه پرتغال را داد و در ادامه هفته فوق‌العاده خود، دو گل مقابل علیرضا بیرانوند به ثمر رساند.

زوج طارمی در تیم ملی یعنی آزمون، به درخشش خود در فوتبال اروپا ادامه داد؛ هرچند این بار به‌عنوان بازیکنی که پاس گل می‌دهد تا کسی که گل می‌زند تا نقشی حیاتی دربرتری زنیت مقابل دینامو مسکو ایفا کند.

صیادمنش با زدن چهار گل در سه مسابقه ظرف 11 روز، از «ستاره آینده» به سرعت به «ستاره زمان حال» تبدیل می‌شود. این بازیکن در نیمه دوم دیدار مقابل متالیست خارکیف طوفان به پا کرد و دو گل در این مسابقه زد تا پس از برتری مقابل زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس اروپا، زوریا لوهانسک شش بار موفق به گلزنی شود.

مت رایان (رئال سوسیه‌داد، استرالیا)، لی جائه‌سونگ (ماینتس، کره جنوبی)، جونیا ایتو (خنک، ژاپن)، ریوتا موریوکا (شارلوا، ژاپن)، یوکا مومیکی (لینکوپینگ، ژاپن)، کلار ویلر (فورتونا هیورینگ، استرالیا) و جاستین مرام (رئال سالت لیک، عراق)، سایر گزینه‌های این نظرسنجی هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس