کد خبر 1296622
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
ورود جدی اندرلشت برای خرید قطعی صیادمنش با توجه به ناتوانی اوکراینی‌ها

باشگاه اندرلشت بلژیک به صورت جدی به موضوع خرید قطعی اللهیار صیادمنش از فنرباغچه ترکیه ورود می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فوتبال نیوز بلژیک، اللهیار صیادمنش که با فنرباغچه ترکیه قرارداد رسمی دارد فصل گذشته به صورت قرضی برای مدت یک فصل‌ونیم به زوریای اوکراین قرض داده شد. او در اوکراین عملکرد بسیار خوبی داشت و در فصل جاری شش گل زد و دو پاس گل داد. صیادمنش پس از ویکتور تسینگانکوف (دینامو کیف) موثرترین بازیکن لیگ برتر اوکراین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تلاش زوریا برای حفظ صیادمنش

قرارداد انتقال قرضی صیادمنش در زوریا لوهانسک رو به پایان است و این تیم اوکراینی طبق مفاد تفاهمش با فنرباغچه ترکیه می‌تواند با پرداخت سه میلیون یورو او را به صورت قطعی بخرد. این پول برای تیم شرق اوکراین بسیار زیاد است و در نتیجه باید به زودی شاهد جدایی صیادمنش از زوریا لوهانسک و بازگشت او به فنرباغچه ترکیه باشیم. صیادمنش با وجود سن‌وسال کم توانسته به یک بازیکن کلیدی و هدایت کننده در زوریا لوهانسک تبدیل شود. او در لحظه‌های سختی دو گل مهم و پیروزی‌بخشی در لیگ کنفرانس اروپا برابر تیم‌های لستر انگلیس و زسکای بلغارستان به ثمر رساند.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود اللهیار صیادمنش پس از بازگشت به فنرباغچه ترکیه مدت زیادی در این تیم نماند و راهی اروپا شود. در این میان اندرلشت بلژیک یک گزینه جدی است. هرچند آیندهوون هلند، شاختار اوکراین و تورینو نیز به دنبال مهاجم ایرانی هستند. با توجه به پتانسیل گسترده صیادمنش و عملکرد درخشانش در زوریا لوهانسک شگفت‌آور نیست که به طور جدی در رادار اندرلشت قرار گرفته است. او یک تمام کننده خوب با قدرت بدنی بالا و ضربه‌های سر عالی است.  موقعیت‌یابی، سرعت، مقاومت و کنترل توپ نیز از دیگر توانمندی‌های صیادمنش هستند. صیادمنش در ۲۰ سالگی هنوز محصول نهایی نیست و به طور حتم می‌تواند در اندرلشت با هدایت سرمربی بسیار خوبش به تکامل برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    صیاد منش ده برابر از طارمی بهتره و به راحتی می‌تونه جای امثال طارمی مغرور را بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس