دستورات ویژه مخبر برای آغاز عملیات بازسازی در اندیکا و کوهرنگ

معاون اول رییس جمهور سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در کشور طی سه ماه اخیر را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و گفت: جریان هایی در تلاش هستند با سیاه نمایی، اقدامات دولت را زیر سوال ببرند

به گزارش مشرق، محمد مخبر عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های گسترده دولت، واکسیناسیون به یکی از نقاط قوت در عملکرد دولت تبدیل شده و خوشبختانه این امر رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش ها برای پیشگیری از پیک ششم کرونا، افزود: به فضل الهی با افزایش واردات واکسن و تولید واکسن داخلی، امروز مشکلی برای تأمین واکسن در کشور وجود ندارد و انتظار می رود با استمرار واکسیناسیون و تصمیم گیری درباره تزریق دوز سوم و دوز یادآور بر اساس پیشنهادات کمیته علمی، شاهد کاهش مرگ و میر در کشور باشیم.

در این جلسه که رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تزریق واکسن، روند هفتگی ابتلا و فوت در ایران، روند بستری روزانه، آخرین رنگ بندی شهرها و آمار فوت کشورهای دیگر ارائه شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت سلامت روان افراد مبتلا به کرونا و نیز سلامت روان در ایران و جهان در دوران پساکرونا ارائه شد.

همچنین در این جلسه پیشنهاداتی برای پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا و برنامه ریزی برای تزریق دوز سوم واکسن و دوز یادآور مطرح و پیشنهادات لازم در این خصوص برای ارائه در ستاد ملی کرونا جمع بندی شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس