«حکایت زخم‌ها» توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسید

کتاب «حکایت زخم‌ها» روایت زخم‌های چهار جانباز مدافع حرم لبنانی، افغانستانی، پاکستانی و ایرانی به نویسندگی الهه آخرتی، توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسید.

به گزارش مشرق، کتاب «حکایت زخم‌ها» گام کوچکی است برای نمایش گوشه‌ای از تابلوی رنگارنگ و امیدبخش وحدت امت اسلامی در مواجهه با شرارتی بین‌المللی.

این کتاب در ۲۶۴ صفحه و به قیمت ۵۵,۰۰۰ تومان به زودی بعد از جشن امضای آن در روز یکشنبه ۱۶ آبان به صورت سراسری توزیع خواهد شد.

تهیه این کتاب با خرید حضوری از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دایرکت به پیج فروشگاه امکان‌پذیر است.

الهه آخرتی در این کتاب شما را به پای حکایت زخم‌های چهار جانباز مدافع حرم خواهد برد که هر کدامشان از گوشه گوشه جغرافیای ایمان، خود را به سنگر دفاع رسانده‌اند و روایت‌گر مصافشان با دشمنی واحد هستند.

از الهه آخرتی، نویسنده منتخب دومین جشنواره شهید همدانی پیش از این کتاب‌های «هیچ چیز مثل همیشه نیست» و «کمی بیشتر بمان» در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

«حکایت زخم‌ها» توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسید

در بخش‌هایی از کتاب «حکایت زخم‌ها» می‌خوانیم:

" همه جا یک دست سفید بود. با برگشتن دوباره نگاهم به سمت چراغ سقفی، انگار جرقه‌ای توی سرم زده شد و نور عظیمی که مرا به پرواز در آورده بود ذهنم را روشن کرد. یادم آمد! با نیرویی که سر منشأش درک تازه‌ام بود، زبانی که تا چند ثانیه

قبل مثل چوب خشک به سقف دهانم چسبیده بود مثل یک ماهی کوچک و بی قرار شروع به حرکت کرد و صدای فریاد شادمانه‌ام به گوشم رسید: «من در بهشتم، هنوز زنده‌ام اما در بهشتم! چطور ممکنه؟ این همون چیزیه که می‌خواستم…» "

«حکایت زخم‌ها» توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسید

«حکایت زخم‌ها» توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس