دبیر ستاد حقوق بشر: اروپایی‌ها به سیاست دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم پایان دهند

کاظم غریب آبادی گفت: اروپایی‌ها به سیاست‌های دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم و حقوق بشر پایان دهند.

به گزارش مشرق، به دنبال برگزاری نشستی در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران از سوی گروهک تروریستی منافقین در مجلس سنای ایتالیا، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر ضمن انتقاد جدی از این اقدام و محکومیت آن، از دولت و مجلس سنای ایتالیا خواست تا به سیاست‌های دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم و حقوق بشر پایان دهند.

غریب آبادی با یادآوری اینکه دست این گروهک تروریستی به خون بیش از هفده هزار نفر ایرانی بی‌گناه آلوده است، اما آزادانه در پایتخت‌های کشورهای اروپایی تردد کرده و با حمایت نهادهای حاکمیتی آن‌ها مبادرت به برگزاری نشست‌های مضحک حقوق بشری می‌کنند، افزود: چنین اقداماتی نمادی روشن از برخورد گزینشی و ابزاری با حقوق بشر و همچنین مقابله با تروریسم از سوی کشورهای غربی است.

دبیر ستاد حقوق بشر از وزارت امور خارجه کشورمان خواست تا با انجام اقدامات لازم و از جمله احضار سفیر ایتالیا، با این دوگانگی و بازی سیاسی مقابله کند.

وی همچنین از دولت ایتالیا خواست تا از این اقدام مجلس سنا تبری بجوید و به تعهدات خود در حوزه مبارزه با تروریسم پایبند باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در همین راستا از رئیس سنای ایتالیا نیز خواست تا با دعوت از برخی قربانیان منافقین، از اقدامات تروریستی این گروهک مطلع شوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس